Isabelle_ Skrevet 23. desember 2010 #1 Skrevet 23. desember 2010 Reiser til New York i Februar og prøver å skaffe meg en oversikt over shopping i storbyen. Hva mener du man bør kjøpe i New York? Hvor bør man shoppe i New York?
Ripsy Skrevet 23. desember 2010 #2 Skrevet 23. desember 2010 Anbefaler deg å dra til Woodbury Common Outlet! http://www.premiumoutlets.com/outlets/outlet.asp?id=7 Planlegg å tilbringe en hel dag der! Vi tok buss dit, husker ikke hvor lang tid det tok, men det står mer info på hjemmesiden jeg linket til. Ellers vil jeg anbefale jeans fra Abercrombie%Fitch. Og et annet sted som var en selvfølge for oss var Victoria secret for undertøy. Vi var også innom en del Vintage/second hand butikker - men nå står det helt stille for meg hvilket område på Manhatten det er... Det var det jeg kom på i farta. God tur! Håper du reiser sammen med andre shoppingglade mennesker!
Isabelle_ Skrevet 23. desember 2010 Forfatter #3 Skrevet 23. desember 2010 Reiser med jobben så har sannynligvis ikke en hel dag til shopping men et par timer her og der ser jeg for meg. Victorias secret tenkte jeg meg garantert innom i tillegg til Top Shop og Soho området generelt. Men HVA anbefales å kjøpe i New York?
charlott Skrevet 23. desember 2010 #4 Skrevet 23. desember 2010 http://www.c21stores.com/ Her kan du gjøre kupp på merkevarer. Utsalget i Brooklyn anbefales da det er litt mindre kaotisk enn det på Manhattan
Ripsy Skrevet 23. desember 2010 #5 Skrevet 23. desember 2010 Reiser med jobben så har sannynligvis ikke en hel dag til shopping men et par timer her og der ser jeg for meg. Victorias secret tenkte jeg meg garantert innom i tillegg til Top Shop og Soho området generelt. Men HVA anbefales å kjøpe i New York? Nei, da skjønner jeg at det kan bli vanskelig. Du får ha det på lista til neste gang For det er en drøm å gå rundt i den lille (store) outlet landsbyen Jeg anbefaler, som nevnt over, jeans. Vet ikke om du tenkte på noe annet enn klær når du spør? Sminke kan jo være billigere. F.eks. I.D Bare mineral hvis du liker det? Gå på Sephora, der har de alt. Frisør shampoo og balsam kan du også finne til en rimeligere penge. Og store gode vinterjakker kan kanskje være billigere? Som f.eks. Canada Goose eller NorthFace. Og er du glad i å trene - så finn deg en stor Nike butikk. Åhh - nå fikk jeg lyst til å dra til NY
Titti72 Skrevet 23. desember 2010 #6 Skrevet 23. desember 2010 Uggs, hvis du bruker det. Halve prisen og vel så det. DU finner det i mange butikker, men ikke alle.
Ripsy Skrevet 23. desember 2010 #7 Skrevet 23. desember 2010 http://www.c21stores.com/ Her kan du gjøre kupp på merkevarer. Utsalget i Brooklyn anbefales da det er litt mindre kaotisk enn det på Manhattan Ja, det på Manhattan var VELDIG kaotisk. Jeg likte meg ikke der. Og dersom du likevel bestemmer deg for å dra - ikke dra på slutten av dagen eller hvis du begynner å gå tom for energi. Hun over anbefalte UGGS, Hunter støvler er også mye billigere der.
MissStiles Skrevet 23. desember 2010 #8 Skrevet 23. desember 2010 Henger meg på denne for å få tips!!
Rosenrød Skrevet 23. desember 2010 #9 Skrevet 23. desember 2010 Victorias secret Uggs Abercrombie Sephora Marc Jacobs
Gjest Badabing Skrevet 26. desember 2010 #10 Skrevet 26. desember 2010 Selv er jeg glad i Macy's. Synes de outletene blir for store, mens Macy's er ryddig og har mye forskjellig. Victoria's Secret og Sephora er jeg enig i. Ting jeg pleier å kjøpe/har kjøpt i USA er badetøy (mye finere badetøy på VS til en bedre pris enn her i Norge), Guess-bukser, undertøy, sminke, parfyme, merkeklokke, solbriller.. Og selvfølgelig sko. Masse fine sko til en billig penge
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2010 #11 Skrevet 29. desember 2010 Heldiggris! Sist jeg var der i 1997 shoppet jeg for 28 000,- på 14 dager. Det var tider det, singel og uten barn. Nå er jeg overlykkelig hvis jeg får røsket med meg noen bæreposer fra H&M på vei hjem fra jobb.. Ha en strålende tur
Gjest Mynona83 Skrevet 30. desember 2010 #12 Skrevet 30. desember 2010 Alle amerikanske merker er kjempebillige. De franske er like dyre som hjemme, så jeg ville hvertfall ikke brukt tid på Dior og Gucci butikkene på 5th. Hvis du skal på Macys, husk å gå i informasjonen mellom 1. og 2. etg, da jeg var der var det ekstra 11% rabatt til alle utlendinger. Vet ikke om det var noe juletilbud det året, eller om de pleier å ha det, men verdt å forsøke. Var i NY 2 ganger i 2008, og skal tilbake til sommern! Gleder meg til å bruke masse masse penger igjen!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå