Cherrypie Skrevet 23. desember 2010 #1 Skrevet 23. desember 2010 Er i PP2 og klarte ikke å holde meg, så jeg kjøpte CB sine digitale EL-tester. Har testet siden mandag og i dag tidlig fikk jeg ett på testen! Moro å se at det faktisk er EL på gang! Hadde sex i går kveld, men det kan vel kanskje ikke regnes med? Står at det er EL fra 24 til 36 timer etter positiv test. Er det i det i kveld det er størst sjanse? Ikke sikkert vi får på Julaften.. Håper det klaffer
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2010 #2 Skrevet 23. desember 2010 Synd dere ikke kan hoppe i høyet i morgen, det hadde vært det beste.
arven1 Skrevet 23. desember 2010 #3 Skrevet 23. desember 2010 Husk at sperm kan leve fra 3-5 døgn i livmoren din. Har man i forkant av EL kan sjansen for å lykkes være tilstede. Lykke til
Cherrypie Skrevet 4. januar 2011 Forfatter #4 Skrevet 4. januar 2011 Takk takk! Da er det jo litt håp da! Tok en el-test dagen etter på samme tidspunkt og den var negativ-hmm da må jeg ha hatt el på julaften da vel. Krysser alt for at ikke mensen kommer til helga...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå