AnonymBruker Skrevet 22. desember 2010 #1 Del Skrevet 22. desember 2010 Jeg kom til å tenke på dette idag, og vil gjerne ha andres mening. Dersom du får en gave som du ikke liker og aldri kommer til å bruke. Tenker du da at det er greit å pakke inn på nytt og gi denne gaven til noen andre ved en annen anledning? Eller er det veldig rart? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2010 #2 Del Skrevet 22. desember 2010 Kunne ha gjort det dersom jeg visste at jeg ikke ble avslørt og i tillegg visste at det var noe mottakeren ville bli glad for. Det siste er viktigs. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 23. desember 2010 #3 Del Skrevet 23. desember 2010 Enig med det siste som ble sagt. Det viktigste er at du vet at en evt. ny mottager blir oppriktig glad for gaven! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mari12 Skrevet 23. desember 2010 #4 Del Skrevet 23. desember 2010 Du kan jo også gi til veldedige formål:) Hos Sos-barnebyer kan du lage julekort og sende det på mail. Genialt for de som ikke har fått sendt ut enda:) http://www.sos-gavekort.com/ God jule alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jade Skrevet 24. desember 2010 #5 Del Skrevet 24. desember 2010 Hvis det ikke hadde vært "søppel", så hadde jeg gitt det videre til Fretex el.l. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå