AnonymBruker Skrevet 22. desember 2010 #1 Skrevet 22. desember 2010 I år er jeg spesielt fornøyd med en julegave jeg har kjøpt. Jeg gleder meg sååå til at venninnen min åpner den. Så synd jeg ikke er hos henne da hun åpner den. Skulle likt å sett hvordan hun reagerer på den. Jeg har kjøpt en billett til henne og en til meg, til Sven Nordins forestilling Pappa på chat noir siste helga i januar. Det er nesten så jeg vil ringe å si: "åpne den nå" Gleder meg og selvfølgelig til dagen. Jeg er normalt extremt dårlig på gaveshopping. Eier ingen fantsi og føler meg teit når jeg har kjøpt, usikker på hva personen vil tenke om gaven osv. Men nå er jeg veldig fornøyd altså. God jul og godt nytt år alle sammen
Gjest Armule Skrevet 22. desember 2010 #2 Skrevet 22. desember 2010 Så bra! Jeg kjøpt også verdens beste gave til lillebroren min. Men av alle ting har den klart å bli borte. Jeg pakka den inn og la den sammen med alle de andre gavene, og plutselig var den ikke der lengre. Irriterende! Håpet er at den dukker opp tilfeldigvis en dag, og at han kan få den i bursdagsgave eller til neste jul God jul!
Gjest Lebewesen93 Skrevet 22. desember 2010 #3 Skrevet 22. desember 2010 Så bra:) Ble så og si ferdig i dag, jeg. Ganske usikker på det meste jeg har kjøpt, meeeeen er da tanken som teller håper jeg. God jul ^^
Gjest Mahareth Skrevet 22. desember 2010 #4 Skrevet 22. desember 2010 Jeg gleder meg til min mann får sine gaver i år! Jeg har kjøpt billetter til et show han ønsket å se, og min mor har spandert hotellovernattinger på oss den helgen (siden det er i oslo og vi bor på sørlandet).
MissStiles Skrevet 23. desember 2010 #5 Skrevet 23. desember 2010 Gleder meg jeg og!! Mest spent på gavene jeg har kjøpt til søsteren min. Håper de faller i smak hos henne. men jeg tror det!
Rosalie Skrevet 23. desember 2010 #6 Skrevet 23. desember 2010 Første jul samboer og jeg skal være alene på julaften. Vi skal spise and til middag og drikke dyr vin, og generelt kose oss. Vi har juletre for første gang (har ikke vært vits i tidligere, siden vi har vært på farten til foreldre meg her og foreldre meg der), og det blir så fint! Gledegruer meg til julaften, men nå gleder jeg meg aller mest.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå