AnonymBruker Skrevet 22. desember 2010 #1 Skrevet 22. desember 2010 Ser ofte folk forteller om ting fra dagliglivet, alt fra kassadama som ikke sa hei til en fremmed som komenterte håret ditt. Har du noen gang lagt merke til tråden folk skriver om som de har opplevd der det er deg de snakker om? Selv har jeg aldri opplevd det. Men kg er jo stort så det skulle vel være sansynlig at det kunne skje? Har det skjedd deg eller noen du skjenner?
Carrot Skrevet 22. desember 2010 #2 Skrevet 22. desember 2010 Jeg tenker at om jeg kan gi dem noe å snakke om så for all del Jeg har et liv, de lever for å snakke om mitt :D det er helt greit for meg... Nei seriøst - om folk har så lite å snakke om at de starter snakke om medlemmer i et forum er det på tide å gå ut fra nett og ta del i det virkelige liv...
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2010 #3 Skrevet 22. desember 2010 Jeg har ikke opplevd det, men enkelte skriver jo så detaljert at det umulig kan tas feil av om man kjenner personen
Mirabella76 Skrevet 22. desember 2010 #4 Skrevet 22. desember 2010 (endret) Carrot: Det TS meinar her, er jo nettopp ting som skjer i det virkelige liv! Opplevelsar folk her inne har hatt i det virkelige liv, og som dei forteller om her på KG. Og då er kanskje du eller nokon andre her inne tilfeldigvis den personen det blir fortalt om - uten at den personen som skriv om episoden/hendelsen veit om at du også er brukar av KG, og kjenner igjen hendelsen. Skjønnar du bedre no, eller var det ekstremt dårlig forklart? Eg har iallfall aldri opplevd noko slikt! Men eg trur nok absolutt at sånt kan skje, ja. Verden er ikkje så stor. Endret 22. desember 2010 av Mirabella76 3
katt1 Skrevet 22. desember 2010 #5 Skrevet 22. desember 2010 Tror det skal godt gjøres jeg.....om man ikke har flere venner her inne da.
CafeLatte Skrevet 22. desember 2010 #6 Skrevet 22. desember 2010 Nei ikke enda,men sant mange her skriver detalijert og kg er det mange som henger på så vil tro noen har opplevd det.Var vel en for ikke så lenge siden som ville ha en tråd slettet pga venninna hennes om hun hadde skrevet om i trådet kjente seg selv igjen og ble sikkelig såret.Tror ikke den tråden ble sletta.
katt1 Skrevet 22. desember 2010 #7 Skrevet 22. desember 2010 Nei ikke enda,men sant mange her skriver detalijert og kg er det mange som henger på så vil tro noen har opplevd det.Var vel en for ikke så lenge siden som ville ha en tråd slettet pga venninna hennes om hun hadde skrevet om i trådet kjente seg selv igjen og ble sikkelig såret.Tror ikke den tråden ble sletta. Ja,der ser man. Glad jeg ikke kjenner noen her inne jeg. Gidder ikke fortelle noen at jeg er her heller.
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2010 #8 Skrevet 22. desember 2010 Tror det skal godt gjøres jeg.....om man ikke har flere venner her inne da. Kan jo bare se på hun som la ut avskrift av en bryllupsinvitasjon her og om hver eneste detalj av kjeklingen dem imellom. Hvis det var en reell invitasjon skal det veldig lite til før noen av de inviterte kjenner det igjen i hvert fall. Stusser også på at mange legger ut detaljer som er helt irrelevante for det de spør om. Mulig at noen legger ut falske detaljer for å kamuflere seg litt, jeg vet ikke.
CafeLatte Skrevet 22. desember 2010 #9 Skrevet 22. desember 2010 Jeg forteller heller ingen av mine venner at jeg er på kg selvom dette er et supert sted orker jeg rett og slett ikke å ha dem her:))Kankskje de gjør det samme mot meg hehehe. 2
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2010 #10 Skrevet 22. desember 2010 Husker også en, for ganske lenge siden, som la ut en hel msn-samtale mellom ham og en dame han flørtet med. Så skulle han ha råd fra kg-kvinner om forholdet da. Jeg vet i hvert fall at om jeg hadde sett en av mine logger på nettet sånn så hadde det ikke vært håp for den fyren etterpå. Uansett hvor gode intensjoner han måtte ha hatt Og uansett hvor anonymt man gjør ting, så synes jeg enkelte ting er alt for private til at man skal legge det på nett. Hvor mange hadde blitt glade og takknemlige for at typen ber kg-damer om råd fordi dama er så dårlig i senga, bare for å ta et eksempel? :gjeiper:
Havtorn Skrevet 22. desember 2010 #11 Skrevet 22. desember 2010 Jeg har vært det! Det var i en sextråd kjæresten hadde skrevet, halve KG mener at vi må slå opp.. 2
Carrot Skrevet 23. desember 2010 #12 Skrevet 23. desember 2010 Skjønnar du bedre no, eller var det ekstremt dårlig forklart? takk for teskjeen :D
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2010 #13 Skrevet 23. desember 2010 Ja. Tok det opp med vedkommende siden,som ble kjempedefensiv. (Det er en stund siden,dette) Hun skrev ikke sannheten heller,men snudde og vridde på ting for å få sympati. Men så fikk jeg høre at hun gikk og jugde om meg her hvor jeg bor også, noe hun innrømte selv - men ikke om hun sa unnskyld,nei.. Så vi snakker ikke mer.
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2010 #14 Skrevet 23. desember 2010 Ja. Tok det opp med vedkommende siden,som ble kjempedefensiv. (Det er en stund siden,dette) Hun skrev ikke sannheten heller,men snudde og vridde på ting for å få sympati. Men så fikk jeg høre at hun gikk og jugde om meg her hvor jeg bor også, noe hun innrømte selv - men ikke om hun sa unnskyld,nei.. Så vi snakker ikke mer.
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2010 #15 Skrevet 23. desember 2010 Ja. Tok det opp med vedkommende siden,som ble kjempedefensiv. (Det er en stund siden,dette) Hun skrev ikke sannheten heller,men snudde og vridde på ting for å få sympati. Men så fikk jeg høre at hun gikk og jugde om meg her hvor jeg bor også, noe hun innrømte selv - men ikke om hun sa unnskyld,nei.. Så vi snakker ikke mer.
LetThemEatCake Skrevet 23. desember 2010 #16 Skrevet 23. desember 2010 Det har hänt mig! Jag blev kallad stygg och korkad, det var inte roligt och det var ganska barnsligt faktiskt.. Personen i fråga visste inte om (och vet nog fortfarande inte) att jag finns här inne. Hur som helst så känner jag mig både penere och smartare än henne så det gör mig ingenting om hon inte gillar mig!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå