Gå til innhold

Club 4 shop

Anbefalte innlegg

Gjest Nabojenta
Skrevet

I dag var jeg og søsteren min på Club 4 shop i Trondheim for å kjøpe en gave. Ble utrolig overrasket over den gode servicen de har der, og hvor billig det var der! Er jo sykt mye billigere enn på Kondomeriet. Var også kult at det var en mann som jobbet der, har aldri sett at menn har jobbet på slike steder før.

Når vi hadde betalt fikk vi høre at det var bra at det var noen som fokuserte på mannen også, eller noe i den dur. :)

Det fikk oss til å tenke, er det virkelig ikke vanlig å kjøpe slikt til kjæresten sin? Eller i det minste og kjøpe slikt sammen da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes også det er fint å handle på Club 4 shop; hyggelig og hjelpsom betjening som vet hva de snakker om! Tom Ketil er veldig flink synes jeg, uansett hva man måtte mene om han ellers så er han flink på "sånt". Var det han dere møtte i kassa kanskje?

Vet ikke om det er vanlig å kjøpe leketøy o.l til menn, men jeg pleier i alle fall å dra dit med partner så vi kan velge ut ting sammen - noe til, noe til han og kanskje noe til begge. :)

Gjest Nabojenta
Skrevet

Jeg har ikke peiling på hva han heter, det var første gang jeg var innom denne butikken. Men han var sånn ca skallet, eller barbert hvertfall også hadde han på en gullring. Muligens giftering:)

Skrevet

Hmh, skal definitivt ta turen innom der, når jeg kommer tilbake til Trondheim - takk for tipset :)

Skrevet

Veldig hyggelig bekjening der. :)

Jeg tar ofte med partner på slike butikker. Noen ganger har jeg også med fristelser og leker til ham, uten at han er med. Likeså så pleier han å komme med noe godt til meg. :lur:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...