Diva Skrevet 17. oktober 2003 #1 Skrevet 17. oktober 2003 Jeg er litt gira på å prøve dette ved anledning, da jeg har begynt å få små, men akk så tydelige rynker / sprekker ned mot leppene. Har også tendenser til slik faenskap ved øynene. Kunne tenkt meg å prøve botox til tross for at det er et giftstoff..... Noen som har erfaringer eller tips her ? Takk! D.
starie Skrevet 17. oktober 2003 #2 Skrevet 17. oktober 2003 Botox er ikke det beste mot rynker på slike steder, jeg ville prøvd Rectylane eller Perlane i stedet.
Gjest Anonymous Skrevet 17. oktober 2003 #3 Skrevet 17. oktober 2003 Hvor får man disse behandlingene ? Hudpleier eller kosmetisk kirurg ? Takk for svar, Starie :D Diva, ikke innlogget...
bare meg 79 Skrevet 22. oktober 2003 #4 Skrevet 22. oktober 2003 Du må til kosm. kirurg. Har prøvd botox, det hjalp, men følte at det var noe i huden. Synes det var litt rart. Blir nok ikke og gjøre det flere ganger.
Ursula Skrevet 23. oktober 2003 #5 Skrevet 23. oktober 2003 Er du sikker på at du virkelig vil ha nervegift i ansiktet ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå