undrerseg Skrevet 22. desember 2010 #1 Skrevet 22. desember 2010 Har funnet DEN fine røde kjolen, veldig enkel men med litt "paljetter" oppe rundt brystpartiet. Jeg har tenkt å ha svarte helt enkle sko til denne kjolen og gjerne en svart cardigan (sånn hvis det blir litt kjølig på festen) men utenom dette har jeg ikke PEILING på hva annet jeg kan ha "til" Hva ville dere satset på av øredobber, svarte eller røde? Og sånn med tanke på hårpynt hvilken farge? Jeg lurer åsså på hvilket smykke og armbånd jeg skal ha, eller om jeg skal kjøre litt enkel stil med bare øredobber og litt hårpynt.(de paljettene gjør litt av seg) Weee, klarer ikke å bestemme meg. Er det noen snille folk der ute som kan hjelpe meg litt? er helt håpløs på slikt!
IdaEmilia Skrevet 22. desember 2010 #2 Skrevet 22. desember 2010 Jeg ville kjørt svart, svart og mer svart. Du har jo allerede en rød kjole, og det er liksom "tilbehør" nok i seg selv. Er de paljettene på kjolen rød eller en annen farge? Du kunne jo kjørt gull eller sølv som tilbehør, alt etter hva du passer best (selv om jeg synes gull kanskje høres best ut til dette). Ville ikke brukt så mye tilbehør heller, blir fort for mye når kjolen liksom vises veldig mye, på grunn av fargen.
undrerseg Skrevet 22. desember 2010 Forfatter #3 Skrevet 22. desember 2010 Jeg ville kjørt svart, svart og mer svart. Du har jo allerede en rød kjole, og det er liksom "tilbehør" nok i seg selv. Er de paljettene på kjolen rød eller en annen farge? Du kunne jo kjørt gull eller sølv som tilbehør, alt etter hva du passer best (selv om jeg synes gull kanskje høres best ut til dette). Ville ikke brukt så mye tilbehør heller, blir fort for mye når kjolen liksom vises veldig mye, på grunn av fargen. Heisann! Paljettene er i samme farge som kjolen. Jaaa, når jeg leste det du skrev om å kjøre resten svart, så jeg det for meg og tror det blir kjempe stilig! Jeg har stresset såå mye med dette de siste ukene (da jeg er skikkeig vinglepetter i butikken og det er altfor masse å velge i) Pluss en liten faktor til, som skrevet tidligere, jeg er håpløs på slikt! Tusen HJERTELIG TAKK for gode råd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå