Gå til innhold

Bryllupsnatta

Hvor skal dere være bryllupsnatta?  

1. 1. Hvor skal dere være bryllupsnatta?

• Hotell
      46
    • Hytte
      1
    • Campingvogn
      0
    • Hjemme
      6
    • I telt
      0

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Cappo

Hvilken sutie har dere leid?Leter selv etter bryllupsuite med boblebad!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har tenkt å tilbringe bryllupsnatta hjemme. Men hvis vi skal ha huset fullt av bryllupsgjester blir det nok hotellrom/suite et eller annet sted. Må tenkes litt mer på det der... :-?

Skrevet

Jeg aner ikke hvor vi skal ha bryllupsnatta. Min kjære har ordnet noe, men han smiler bare lurt når jeg spør. Får vel ikke vite det før vi kommer dit regner jeg med. Litt spennede da :D

Skrevet

Vi skal ha tårnsuiten på Grand hotell!

Gleder meg som et barn :D

Skrevet

Er gift jeg da men svarer likevel...Vi hadde brudesuiten på Leangkollen hotell i Asker, veldig fornøyd med det! Det var utrolig deilig å komme til hotellet den natta, var sliten og klar for å være litt alene :blunke: :sjarmor: Men så var vi ikke på hotellet før kl. halv fire om morgenen... Koste oss med boblebad, sjampis og himmelseng...sukk.

Skrevet

Jea, og Cappo,

Hvilke suiter har dere leid?Vil så gjerne ha boblebad jeg og! :P

Skrevet
Cappo

Hvilken sutie har dere leid?Leter selv etter bryllupsuite med boblebad!

Vi har leid suite på holmenkollen rica park hotell...

Betaler 3500 for en brudepakke, inkl champis, jordbær, boblings, morgenkåper, tøfler og frokost på sengen.

Utsjekk kl 13.00 dagen etter.

Skrevet
SNURRE :vi betalte 2000kr for vanlig suite

Er det på Losby gård ?

Med bobble bad ?

Skrevet

Vi kommer til å tilbringe natten på Hotel Continental, hvor vi skal ha middagen og festen.

Skrevet

Vi var på bryllupssuiten på Bolkesjø Hotell. Der var det skikkelig fint, god plass, boblebad og badstue og en vanvittig flott utsikt. Betalte under to tusen...

Skrevet

Tex: Har ikke fulgt med her så mye i det siste, så jeg vet ikke hvor du skal ha selskapet, men du får rabatt på bryllupssuiten på Losby hvis dere skal ha det der.

Vi giftet oss i april, og hadde bryllupssuiten og festen på Losby..

Gled deg, den suiten er kjempefin.. :D

Skrevet

Vi skal ikke ha festen på Losby Gods, for jeg er ikke så veldig fan av hotellbrylluper..... Så det blir ingen rabatt på oss.....

Men jea hadde fått det, hun skal nemlig ha sin fest der 29. mai....

Skrevet

Vi har bestillt brudesuite på Edvard Grieg Suitell i Bergen. Den har vært i boks lenge.

Skrevet

Hehe, det er da vel ikke hotellbryllup å ha festen på Gamlegodset på Losby.. :roll:

Men, samme det.. da får du nok ikke rabatt, nei

Skrevet

Nei ,å ha festen på losby gods er ikke noe hotell fest..TEX HAR du vært å sett der ????Tror ikke det assa..

Det er jo ett GAmmelt gods nydelige gamle lokaler/rom.....Ja vi hadde fått litt rabbatt om vi skulle ha bryllups suiten....TEX DRA nå dit å se da hvor fint det er der :D

Å husk avbetiller dere suiten,si fra til oss :sjarmor:

JA VI SKAL HA FESTEN PÅ LOSBY GODS..

Gjest Anonymous
Skrevet
Vi skal ikke ha festen på Losby Gods, for jeg er ikke så veldig fan av hotellbrylluper..... Så det blir ingen rabatt på oss.....

Men jea hadde fått det, hun skal nemlig ha sin fest der 29. mai....

Tipper du bare er sjalu fordi du ikke har råd til å ha alle de gjestene du vil ha på et fint hotell.

Jeg tror ikke det er sånn at hotellbryllup = upersonlig,

mens grendehus eller hva du nå skal ha er det.

Jeg har vært i masse fine og personlige bryllup som har vært på hotell.

Og Losby Gods er kjempefint!

Jeg skulle gjerne hatt mitt bryllup der!

Skrevet

GJEST::.Tror garantert ikke TEX er sjalu for å ikke ha festen sin på losby gods/hoteller...HUn har jo en del gjester å ha plass til da...

:kul:

Skrevet

Jeg har faktisk vært på Losby Gods og sett, og forkastet. Det eneste vi fallt for der var brudesuiten, som vi bestilte. Men jeg ville ikke ha festen der, noe vi fint kunne ha hatt hvis vi ville, vi var der nemlig LENGE før jea!

Jeg liker bedre fest på samfunnshus, der man kan stå for alt selv, det nærmeste man kommer sunnmørsbryllup i Oslo. DET var det vi ønsket oss, og det er det vi har valgt. Det ville jo være idiotisk å velge noe vi ikke har lyst på......

Skrevet

Vi skal sove der vi skal ha festen, de har et motell der men rommene er nyopppusset og bedre standard enn flere av hotellene jeg har vært...Og rommet vi skal ha er kjempe fint! Håper å få litt champagne på rommet...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...