Gå til innhold

Tørr hud av md peeling og clearing complex mask.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fet hud med litt kviser.Har brukt peelingen mange ganger før masken også.Men for noen dager siden su brukte jeg peeling så tok jeg på masken etter.Merka huden ble litt rød og veldig stram rødheten gikk fort over,men huden forble stram.Så fikk jeg sikkelig tørr hud dagen etter og idag flasser jeg sikkelig:(Irriterende dette da jeg vil ha fin hud på juleaften.Hva kommer dette av?Tok jeg kanskkje litt for hardt i med peelingen lot den stå litt på huden da jeg var i dusjen og skrubba kanskje litt hardt.Er det derfor?Merka at det svidde litt da jeg skulle påføre masken noe som ikke har skjedd før.Dette ble veldig rotete,men håper dere skjønner hehe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tipper det er pga det kalde vinterklimaet vi har nå. De aller fleste får tørrere, mer fuktfattig og mer sensitiv hud på denne tiden av året. Min hud trenger definitivt å skrubbes når den blir slik, men må være mer forsiktig enn jeg er ellers. Bruk en god fuktmaske for å få normalisert huden din igjen.

Skrevet

Tipper det er pga det kalde vinterklimaet vi har nå. De aller fleste får tørrere, mer fuktfattig og mer sensitiv hud på denne tiden av året. Min hud trenger definitivt å skrubbes når den blir slik, men må være mer forsiktig enn jeg er ellers. Bruk en god fuktmaske for å få normalisert huden din igjen.

Takk for svar ja jeg brukte en fuktighetsmaske og smørte meg inn med aderma krem fra apoteket.Håper bare det funker.Det flasser av så forhåpentligvis forsvinner det til jul heheh.

Skrevet

Hvis jeg ikke tar helt feil, så har vel clearing complex mask også en peelende effekt? Slik at først rens, så peeling og deretter en peelende, rensende maske kan bli for mye. Spesielt hvis man tenker på at vi har et kaldt uteklima og et tørt inneklima nå i vinter.

Skrevet

Hvis jeg ikke tar helt feil, så har vel clearing complex mask også en peelende effekt? Slik at først rens, så peeling og deretter en peelende, rensende maske kan bli for mye. Spesielt hvis man tenker på at vi har et kaldt uteklima og et tørt inneklima nå i vinter.

Du har rett den har peelingefekt leste det nå,men rart jeg ikke reagerte på det forrige uke da det var enda kaldere.Ja ja får være mer forsiktig fra nå av.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...