lovedrug Skrevet 22. desember 2010 #1 Skrevet 22. desember 2010 Har sånn cirka 3-4 år nå spist kun 1 gang om dagen,noen ganger 2 ,hvor lenge kan jeg egentli gå sånn? veit jo at det ikke er sundt ,men er mange årsaker til hvorfor det er sånn.
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2010 #3 Skrevet 22. desember 2010 Så lenge måltidet har nok kalorier for hele dagen, og du ikke føler deg uvell så er det vel ikke noe galt i det?
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2010 #4 Skrevet 23. desember 2010 Har ikke så mye å si om du spiser 1 måltid eller 10 hvis mengden kalorier og næringsstoffer er det samme.
Angelfalls Skrevet 23. desember 2010 #5 Skrevet 23. desember 2010 (endret) Dersom du fyller på med ved oftere slipper flammen å slukke Endret 23. desember 2010 av Angelfalls
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2010 #6 Skrevet 24. desember 2010 men hvem klarer å spise 2000 kcal på ett måltid?? det er sikket fysisk mulig, men jeg tviler på at TS gjør det hver dag..
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2010 #7 Skrevet 25. desember 2010 Så lenge du får i deg de kaloriene du trenger så kan du vel strengt tatt gå sånn til du har to bein i grava. Om det er sunt i det lange løp er jeg usikker på, men det vil trolig ikke ha store påvirkningen.
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2010 #8 Skrevet 25. desember 2010 men hvem klarer å spise 2000 kcal på ett måltid?? det er sikket fysisk mulig, men jeg tviler på at TS gjør det hver dag.. ikke no problem overhode, for den som liker "de gale tingene"!!
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2010 #9 Skrevet 27. desember 2010 Dersom du fyller på med ved oftere slipper flammen å slukke Dette er en utrolig dum sammenligning. Det er en myte at man MÅ spise ofte for å holde forbrenningen igang, for å ikke snakke om at man må spise frokost for å "kickstarte" forbrenningen! Alt dette er myter som er alivet for lenge siden, synd at ikke alle har fått det med seg.
Angelfalls Skrevet 29. desember 2010 #10 Skrevet 29. desember 2010 (endret) Vel, det stemmer godt på min kropp og ser det også på T4 nivået at har jeg spist bra og regelmessig er det høyere, har jeg spist dårlig, lite og uregelmessig er det lavere. Og vekta er den samme Ikke minst, aktivitetsnivået er høyere om jeg spiser oftere; høyere forbrenning etcetc så jeg mener det er best å spise ofte Endret 29. desember 2010 av Angelfalls
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2010 #11 Skrevet 29. desember 2010 Vel, da har du isåfall en merkelig kropp, Angelfalls, og dette med å spise ofte har ikke noe med forbrenning å gjøre. Det sies at de som spiser lite, men ofte har et mer stabilt blodsukker, og har mindre sjanse å legge på seg fordi man ikke blir så sulten at man praktisk talt hiver innpå når man spiser. Jeg har ikke spist frokost siden jeg var 10, er 28, og er tynn, jeg kjenner utrolig mange som er i samme situasjon. Det er ikke hvor mange måltid man inntar iløpet av en dag som har noe å si, det er total summen. Jeg tror du skal sette deg litt inn i hvordan kroppen fungerer før du spytter ut det tullet
Angelfalls Skrevet 29. desember 2010 #12 Skrevet 29. desember 2010 Vel, da har du isåfall en merkelig kropp, Angelfalls, og dette med å spise ofte har ikke noe med forbrenning å gjøre. Det sies at de som spiser lite, men ofte har et mer stabilt blodsukker, og har mindre sjanse å legge på seg fordi man ikke blir så sulten at man praktisk talt hiver innpå når man spiser. Jeg har ikke spist frokost siden jeg var 10, er 28, og er tynn, jeg kjenner utrolig mange som er i samme situasjon. Det er ikke hvor mange måltid man inntar iløpet av en dag som har noe å si, det er total summen. Jeg tror du skal sette deg litt inn i hvordan kroppen fungerer før du spytter ut det tullet Greit det, er tynn selv og topp forbrenning og spiser 4-5 måltider dagen, spis som du vil
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå