AnonymBruker Skrevet 21. desember 2010 #1 Skrevet 21. desember 2010 Noen som har erfaring med PCA skin?
Gjest ~Fantabulous_kitten~ Skrevet 22. desember 2010 #2 Skrevet 22. desember 2010 Hei! Jeg prøver ut dette merket nå, hudpleieren jeg har gått til roser det sånn opp i skyene. Produktene jeg har testet er facial wash for oily/problem skin, protecting hydrator spf 30 og dry skin relief bar. Hva jeg syns om produktene? Vel, jeg begynte med fuktighetskremen for noen uker siden fordi huden min var så veldig tørr. Var ganske fornøyd, og kjøpte dry skin relief bar og rensen. Da var det noe som ikke helt stemte lengre. Første gangen jeg brukte relief bar (skal brukes daglig) føltes huden renere enn på lenge. Men så forsvant den effekten. Når jeg i tillegg introduserte rensen i morgenrutinen begynte huden å reagere med kløe og svie. Tenkte først at dette bare var fordi det var nye produkter, og ga det noen dager, men har kommet frem til at det må være noe i ingrediensene jeg reagerer på. Så jeg slutter med disse, og bruker nå kun kremen som ekstra fuktighetsbehandling, for den har ikke huden reagert på ennå. Ja... det var nå min erfaring med dette merket...
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2010 #3 Skrevet 22. desember 2010 Takk for svar Da får jeg vente med å bestille til jeg får litt flere tilbakemld på disse produktene :-)
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2011 #4 Skrevet 22. januar 2011 Noen som har erfaring med PCA skin? Jeg begynte med disse produktene for noen måneder siden og er SUPERFORNØYD!:-) Hvis du vil lese litt mer om hva jeg mener, kan du lese det HER og HER om du vil:-)
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2011 #5 Skrevet 2. februar 2011 Hvor kan jeg få kjøpt dette merket i Trondheim? Virker veldig bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå