AnonymBruker Skrevet 21. desember 2010 #1 Skrevet 21. desember 2010 Hei Nå prøver jeg å bli gravid . Slutta på pilla for seks mnd siden, prøvd siden da. Går så trengt når man gleder seg. Er 20 år nå Håper på at det klaffer snart, er så lei den ventinga, ingenting skjer liksom :/ Blir masse da Har dere noen tips for hva jeg burde gjøre eller prøve ?
Que Skrevet 22. desember 2010 #2 Skrevet 22. desember 2010 Er vel ikke så mye annet å gjøre enn å fortsette å ha sex men jevne mellomrom og til riktig tid (eggløsning). Men det er et rent helvette å gå å vente. Likevel er det ikke uvanlig at det tar 6-12 mnd før det klaffer.. Så det er bare å holde motet oppe.. Er forresten like gammel som deg og har prøvd i 5 mnd nå (aktivt). Lykke til og god jul;)
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2010 #3 Skrevet 28. desember 2010 Nå håper jeg at jeg ikke får tante på besøk, skulle hatt mensen for en uke siden, håper det er ett hint at kanskje det er en liten spire der inne Er grusom lei av å vente på at det skjer noe , men viss det ikke har skjedd noe nå, da trur jeg at jeg skal begynne med folat kanskje det kan hjelpe litt ?
Gausmil Skrevet 28. desember 2010 #4 Skrevet 28. desember 2010 Nå håper jeg at jeg ikke får tante på besøk, skulle hatt mensen for en uke siden, håper det er ett hint at kanskje det er en liten spire der inne Er grusom lei av å vente på at det skjer noe , men viss det ikke har skjedd noe nå, da trur jeg at jeg skal begynne med folat kanskje det kan hjelpe litt ? folat bidrar ikke til at du blir gravid, men er et nyttig kosttilskudd for å forhindre ryggmargsbrokk (?) hos fosteret/ den nyfødte! Lykke til!
teeny91 Skrevet 28. desember 2010 #5 Skrevet 28. desember 2010 Ok , tusen takk Da er det bare å smelle på mere da
Milli01 Skrevet 29. desember 2010 #6 Skrevet 29. desember 2010 Hei Nå prøver jeg å bli gravid . Slutta på pilla for seks mnd siden, prøvd siden da. Går så trengt når man gleder seg. Er 20 år nå Håper på at det klaffer snart, er så lei den ventinga, ingenting skjer liksom :/ Blir masse da Har dere noen tips for hva jeg burde gjøre eller prøve ? Så koselig! Skulle så ønske sambo var klar.. Imens jeg venter på det får jeg lese om alle prøverne her inne! Masse lykke til! :D Hilsen verpesyk på 21
teeny91 Skrevet 29. desember 2010 #7 Skrevet 29. desember 2010 Skjønner den, sambon min var ikke klar for ei beite sia, men nå har jeg masa så lenge att han vil han også hehe.. Ja er spennende å lese om prøverne her inne ja Jo tusen takk
teeny91 Skrevet 29. desember 2010 #8 Skrevet 29. desember 2010 Søren.. Føles ut som om jeg ska få mensen snart. Vondt i magen :/ Men trenger jo ikke å være det heller da . Håper det ikke er den som kommer !
teeny91 Skrevet 30. desember 2010 #9 Skrevet 30. desember 2010 tante kom ikke idag heller :D Men aldri si aldri heller men, er bare å håpe på det beste
Gjest Adriana. Skrevet 30. desember 2010 #10 Skrevet 30. desember 2010 Kvifor vil du ha barn so ung? 2
teeny91 Skrevet 30. desember 2010 #11 Skrevet 30. desember 2010 Er jo 20 da Har bare veldig lyst på å det har sambo å Også er jeg veldig glad i barn
teeny91 Skrevet 1. januar 2011 #12 Skrevet 1. januar 2011 Mensen har ikke kommet enda, håper dette er ett tegn på et lite nurk :D Men den kan jo komme for det da men .
Strix Skrevet 1. januar 2011 #13 Skrevet 1. januar 2011 Prøvedagbøker hører vel hjemme under dagbøker og ikke i et diskusjonsrom 2
teeny91 Skrevet 1. januar 2011 #14 Skrevet 1. januar 2011 Jo sant det er sant, har tenkt på det selv , men er helt ny her så er ikke så flink helt enda hehe
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2011 #15 Skrevet 1. januar 2011 Prøvedagbøker hører vel hjemme under dagbøker og ikke i et diskusjonsrom Det er ikke en prøvedagbok, hun bare prøver dagbok...
Strix Skrevet 1. januar 2011 #17 Skrevet 1. januar 2011 Det er ikke en prøvedagbok, hun bare prøver dagbok... I så tilfelle finnes det et rom som heter "Øvelsesrom" for sånt noe
teeny91 Skrevet 2. januar 2011 #19 Skrevet 2. januar 2011 Har ikke fått tante rød på besøk enda :D Har fått ømme nipler , håper det er ett godt tegn Hadde vært så kos å fått en liten en i dette året her
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå