Gjest Pittelillemeg Skrevet 21. desember 2010 #1 Skrevet 21. desember 2010 Sikkert tusen andre innlegg om akkurat samme tema her inne, SÅ jeg bidrar til at det blir enda fler. Er det noen her som kan dele tips og erfaringer med nettsider i utlandet som selger merke-brudekjoler? De kan gjerne selge tilbehør som slør også... Jeg tenker å kjøpe brudekjolen min i utlandet. Jeg var innom en nettside som solgte f.eks Maggie Sottero til en veldig rimelig pris (tror jeg fant ut at det var ekte også), og de var i USA. Husker ikke hva den het bare.
Envy Skrevet 21. desember 2010 #2 Skrevet 21. desember 2010 Sjekk DENNE siden. De har så ufatterlig mye fint, til en rimelig penge =)
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2010 #3 Skrevet 22. desember 2010 Jeg skal bestille kjoler fra JKdress.com, både bryllupskjole og kjoler til mine forlovere. Kan legge ut en post med tilbakemelding og bilder av hvordan de ble når jeg har mottatt dem.
estrella Skrevet 22. desember 2010 #4 Skrevet 22. desember 2010 Jeg skal bestille kjoler fra JKdress.com, både bryllupskjole og kjoler til mine forlovere. Kan legge ut en post med tilbakemelding og bilder av hvordan de ble når jeg har mottatt dem. Jeg kommer også til å bruke JKdress.com Har lest mange kommentarer om denne siden; stort sett er alle fornøyd. De som er misfornøyd har sagt at det er deres feil i utgangspunktet - de klarte å skrive feil når de skrev inn målene av seg selv.
Thinkerbelle Skrevet 23. desember 2010 #5 Skrevet 23. desember 2010 Preownedweddindresses.com selger masse fine brukte brudekjoler, mye designerkjoler
mhmikals Skrevet 27. desember 2010 #6 Skrevet 27. desember 2010 har hørt flere som har brukt JKdress.com å er storfornøyd! :-)
lilleGrethe Skrevet 28. desember 2010 #7 Skrevet 28. desember 2010 Husk bare på tollreglene: hvis du bestiller noe i utlandet som sendes til Norge, må du betale 25% moms og evt toll, pluss fortollingsgebyr (litt over 100kr) på varene hvis totalverdien på pakken er over 200kr. Sjekk toll.no for mer info. Sjekk nøye med leverandøren hvordan de merker pakken, og om de evt refunderer tollbeløpet. Om du ikke er sikker, beregn ekstra for fortolling når du beregner prisen.
frk_fantasy Skrevet 29. desember 2010 #8 Skrevet 29. desember 2010 Husk bare på tollreglene: hvis du bestiller noe i utlandet som sendes til Norge, må du betale 25% moms og evt toll, pluss fortollingsgebyr (litt over 100kr) på varene hvis totalverdien på pakken er over 200kr. Sjekk toll.no for mer info. Sjekk nøye med leverandøren hvordan de merker pakken, og om de evt refunderer tollbeløpet. Om du ikke er sikker, beregn ekstra for fortolling når du beregner prisen. Gjelder dette også kjøp av privatperson i utlandet? Kan man få straff om man ikke betaler toll/mva?
mhmikals Skrevet 29. desember 2010 #9 Skrevet 29. desember 2010 Jeg skal bestille kjoler fra JKdress.com, både bryllupskjole og kjoler til mine forlovere. Kan legge ut en post med tilbakemelding og bilder av hvordan de ble når jeg har mottatt dem. Har du bare sendt inn målene dine da, eller må de legges om når du får de?
sommerbrud 2011 Skrevet 31. desember 2010 #10 Skrevet 31. desember 2010 Har du bare sendt inn målene dine da, eller må de legges om når du får de? Jeg har fått tatt mål hos en skredder her i Norge, og skal sende dem til JKdress. Håper at kjolen vil passe med en gang, men om ikke får jeg fikse litt på den hos skredderen etter jeg får den. Har ikke fått bestille enda pga at jeg venter på mål fra forloverne mine. Skal som sagt legge ut bilde når jeg har fått kjolen, men det kan ta noe tid.
Gjest Naenia Skrevet 13. mars 2011 #11 Skrevet 13. mars 2011 Noen erfaringer med denne siden? Fant drømmekjolen min igjen der, men lurer på om det er ekte osv. eller ikke?
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2011 #12 Skrevet 13. mars 2011 sjekk ut storeofdress.com. Der fant jeg drømmekjolen min under 2000 kroner:) Har ikke bestilt den enda. Skal prøve kjolen hos en brudesalong i morgen, og se hvordan modellen passe til meg først:) Men hvis den sitter godt skal jeg bestille den med en gang! Mye penger å spare ved å kjøpe den på nettet. Dette nettstedet har flere kjente merker, som maggie sottero, alfred angelo osv:)Lykke til!!
Lulilelu Skrevet 14. mars 2011 #13 Skrevet 14. mars 2011 Gjelder dette også kjøp av privatperson i utlandet? Kan man få straff om man ikke betaler toll/mva? Ja det gjelder også privatpersoner. Man får ikke hente pakken før man har betalt. Betaler på postkontoret.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå