AnonymBruker Skrevet 21. desember 2010 #1 Skrevet 21. desember 2010 Jeg har alltid lurt på dette. Så hva menes det? Så diplomatisk du er. Flott diplomatisk holdning.
Wombat Skrevet 21. desember 2010 #2 Skrevet 21. desember 2010 Du klarer å unngå å tråkke noen på tærne i et følsomt tema? Å være diplomatisk betyr løst for meg å kunne mekle mellom to parter, altså å ikke ta parti med kun en part. Min definisjon, ikke Belladonas :gjeiper:
Gjest Eurodice Skrevet 21. desember 2010 #3 Skrevet 21. desember 2010 Du klarer å unngå å tråkke noen på tærne i et følsomt tema? Å være diplomatisk betyr løst for meg å kunne mekle mellom to parter, altså å ikke ta parti med kun en part. Min definisjon, ikke Belladonas :gjeiper: Hvis det er meg du mener, er jeg enig med deg , være litt "rund i kantene". Det er, eller har vært, en Belladona her, også. Vi ble forvekslet mange ganger.
Wonders Skrevet 23. desember 2010 #4 Skrevet 23. desember 2010 at de vet du tar hensyn til alles ståsted før du svarer, å formerer en mening som både er din egen og som ikke er støtene for noen andre parter. Det er en kunst, for man skal være personlig, ikke privat... 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå