AnonymBruker Skrevet 21. desember 2010 #1 Skrevet 21. desember 2010 Hva er deres beste tips for å holde vekta i jula? Vil ikke opp i vekt da det første stedet det legger seg er i ansiktet. Motivasjon i seg selv til å holde seg unna kaker/godt/kjeks men likevel, fristelsene vil være vanskelig å overvinne. Hjelper ikke at det blir mye dautid inne i jula med familien selv om det nok blir litt trening hver dag. Blir glad for tips!
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2010 #2 Skrevet 21. desember 2010 Tillat deg selv å skeie ut denne ene av 52 uker. Men prøv å ha noe å gjøre på hele tiden, brettspill istedet for film på tv'en og slikt. Da er man mer engasjert og stapper ikke i seg ubevisst.
Jill Skrevet 21. desember 2010 #3 Skrevet 21. desember 2010 Jeg sliter med det samme selv. Og jeg bruker sinnsykt lang tid etter jul til å komme inn i normale spiserutiner, og så er det plutselig jul igjen.. Så i år har jeg et mål om at jeg skal ha min sunneste jul noen gang! Holder meg unna kaker og snop frem til det blir selskapligheter. Da kan jeg unne meg, men det er viktig å begrense seg. Så spiser jeg relativt sunt og grovt til de andre måltidene, drikker mye vann og spiser frukt. Holder meg i aktivitet ved å komme meg ut på tur og i kveld pakker jeg inn gaver og lager litt julepynt. Nå er det bare andre dagen av ferien min, så om jeg får til alt dette er jo selvsagt ikke sikkert.. Men vi får prøve! Lykke til!
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2010 #4 Skrevet 22. desember 2010 Jeg "fråtser" i jula, og går vanligvis ned 0,5-1 kg. Jeg har ingen restriksjoner på hva jeg kan spise, men fordi jeg "fråtser" i god mat og frukt, orker jeg ikke tanken på søtsaker... jeg er for mett! 2
missLynch Skrevet 27. desember 2010 #5 Skrevet 27. desember 2010 Jeg spiser godt med mat (julefrokosten med egg og kjøttpålegg er høydepunktet!), og koser meg med den- men dropper kaker, desserter. Spiser litt sjokolade og godis. Går lange turer hver dag, som jeg vanligvis alltid gjør. Da blir det ikke noe særlig vektøkning.
Gjest Eurodice Skrevet 28. desember 2010 #6 Skrevet 28. desember 2010 Hva er deres beste tips for å holde vekta i jula? Vil ikke opp i vekt da det første stedet det legger seg er i ansiktet. Motivasjon i seg selv til å holde seg unna kaker/godt/kjeks men likevel, fristelsene vil være vanskelig å overvinne. Hjelper ikke at det blir mye dautid inne i jula med familien selv om det nok blir litt trening hver dag. Blir glad for tips! Det er ikke så viktig hva du spiser og drikker mellom jul og nyttår, men mellom nyttår og jul.
Gjest Aria. Skrevet 28. desember 2010 #7 Skrevet 28. desember 2010 Mitt tips er, SETT VEKK skåler med godteri, julekaker og snaks som står fremme på bordet etter gjestene har gått. Farlig å la det stå fremme Og; drikk masse vann.
Djungelvrål Skrevet 28. desember 2010 #8 Skrevet 28. desember 2010 Man legger ikke på seg fordi man spiser litt mere i en uke, slapp av!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå