Gå til innhold

Håndstøvsuger

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Heisann.

Jeg trenger en liten støvsuger, jeg. En håndstøvsuger. Sitter her å kikker litt rundt og så lurer jeg på om det er noen her inne som har noen å anbefale? Prisklasse spiller igrunn ikke så stor rolle, den skal være god. Tenker til bruk i sofa og ellers hvor det ikke er nødvendig å dra frem den store. Har en allergihund og har ikke mulighet til å bytte ut sofa..

Endret av loppekasse
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, vi har ergorapido'en, kjøpte den for .. et par år siden. Jeg er kjempefornøyd, den tar ikke alt - men når du bare skal sveive over gulvene litt, eller trenger å ta litt i sofaen er den gulle god, synes jeg. Det var min tante som anbefalte den til meg, de har bare en sånn en, og for henne var det veldig kjekt å ha den klar på kjøkkenet hele tida, slippe styr med ledning osv.

Den holder til .. tja.. 10-15 min bruk når den er fullladet, hos oss står den stort sett alltid i laderen og er i bruk om ikke daglig så nesten.

Skrevet

fordi den er ekstremt behagelig, svinger i alle rettninger og har veldig god sugeevne.

To hastigheter.

Og er lett å lade opp og ta ut støv når den er full. Pluss at håndstøvsugeren i midre str. er enkel å klikke op og av om jeg trenger å komme til ekstra.

Og siden den er tynn går den under alt av møbler. :popcorn:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...