Gå til innhold

Gaveposer / gaveesker

Anbefalte innlegg

Gjest nissejenta
Skrevet

Hei! Håper dere kan hjelpe meg litt. Hvor får man kjøpt fine gaveesker og gaveposer i Trondheim?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nille har mange fine gaveposer iallefall :)

Skrevet

Nille har mange fine gaveposer iallefall :)

Takk! Skal skjekke ut nille i morgen. :) Har sett på div bokbutikker, men de har kun vinposer..

Er ute etter noen som ser litt ekskusive ut, ala slik man ser i amerikanske fimer hehe :rødme:

Kanskje jeg bare må nøye meg med vanlig gavepapir i år, typisk meg å være så sent ute.. :klaske:

Skrevet

Hvor får man kjøpt gaveesker??

Skal pakke inn flere småting, å putte alt i en fin eske med bånd rundt hadde vært så mye enklere. Selges det også på Nille feks?

Skrevet

Vet notabene har veldig fine gaveesker og gaveposer :-)

Skrevet

Ja bokhandler har ofte gavebokser. Hos noen lønner det seg å kjøpe et sett med alle størrelser istedenfor å bare kjøpe en og en. Kan være kjekt å ha, ikke minst for oss som er kløner til å pakke inn :gjeiper:

Skrevet

Ja bokhandler har ofte gavebokser. Hos noen lønner det seg å kjøpe et sett med alle størrelser istedenfor å bare kjøpe en og en. Kan være kjekt å ha, ikke minst for oss som er kløner til å pakke inn :gjeiper:

Jepp :-) De er jo i tillegg veldig flotte å se på disse gaveeskene, med silkebånd rundt feks :-)

Skrevet

Europris har også gaveposer. Det samme har Rema 1000.

Skrevet

kanskje søstrene Grene har gaveesker o.l? Vet de har masse fint i alle fall :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...