AnonymBruker Skrevet 21. desember 2010 #1 Skrevet 21. desember 2010 Hei, I går lastet jeg ned et spill på min lille hp compaq Mini, jeg kjøpte det riktig nok for en god penge. Problemet mitt er at det står at jeg ikke har noen godkjente grafikkort som kan kjøre spillet jeg kjøpte.. Skikkelig bommert.. Lurer derfor på om det er mulighet til å fikse problemet? Er det mulig å bytte grafikkortet på denne lille pcn, eller har jeg kjøpt et spill jeg ikke kan spille? Jeg understreker også at jeg vet veldig lite om data. På forhånd takk!
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2010 #3 Skrevet 21. desember 2010 En mini bærbar er ikke egnet for å spille spill på for den har ikke kapasitet nok. Den er jo mer beregnet på lette oppgaver som surfing, laste inn bilder mm. Selg spillet eller få deg ny pc. Bakpå spillet kan du lese spesifikasjonene som er et minimumskrav for å spille spillet. Sjekk mot egen maskin. 1
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2010 #4 Skrevet 21. desember 2010 hmm, ikke det svaret jeg håpet på men takk for svar.. Er vel bare å blåse i spillet. Takk igjen!
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2010 #5 Skrevet 23. desember 2010 En kompis klarer å spille WoW på en acer one, hvordan vet jeg ikke.
antibac Skrevet 28. desember 2010 #6 Skrevet 28. desember 2010 Er nok mulig å bytte grafikkortet, men det vil nok koste like mye som å kjøpe en ny data.
antibac Skrevet 28. desember 2010 #7 Skrevet 28. desember 2010 Et lite tips til dere som synes det er vanskelig å forstå systemkravene; Www.google.com Søk på 'can i run this' Trykk på den første linken. Installer et lite tillegg (ikke farlig), finn spillet på listen og siden forteller deg om dataen din er god nok til å kjøre spillet. Er selv aktiv bruker av denne siden, og har ikke opplevd at den ikke stemmer.
KaDust Skrevet 28. desember 2010 #8 Skrevet 28. desember 2010 Merkbart at du ikke har peiling på data om du kjøpte en minibærbar til å game på 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2010 #9 Skrevet 28. desember 2010 "Alt" er mulig, men om det er økonomisk lønnsomt å oppgradere skjermkort i den Compaq Mini maskinen er tvilsomt. Du får nok heller ta det som en lærepenge. Sjekk spesifikasjonene og kravene neste gang. Så har du jo alltids spillet til neste maskin.
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2010 #10 Skrevet 29. desember 2010 huff da. kjøp deg en normal laptop 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå