AnonymBruker Skrevet 21. desember 2010 #1 Del Skrevet 21. desember 2010 Er det veldig fetende?Jeg har spist dette hver dag nesten nå i jula,det er så godt og jeg er avhengig.Er det noen som vet om det er veldig fetende? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2010 #2 Del Skrevet 21. desember 2010 Noen svar vær så snill? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest navnelapp Skrevet 21. desember 2010 #3 Del Skrevet 21. desember 2010 Det kjem an på mengda. Les på pakkane, der står kaloriinnhaldet. Salsa er ikkje feitande, det er ein tomatsaus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2010 #4 Del Skrevet 21. desember 2010 Chipsen er garantert mye mer fetende enn salsadippen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fanta Exotic Skrevet 21. desember 2010 #5 Del Skrevet 21. desember 2010 Spise chips hver dag er ikke så sunt... Det visste du vel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2010 #6 Del Skrevet 21. desember 2010 ja jeg vet jo det men jeg er avhengig:(Help me. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2010 #7 Del Skrevet 21. desember 2010 "nå i jula"... Du er på forskudd, ser jeg. Jula har ikke startet enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2010 #8 Del Skrevet 21. desember 2010 Og det er ikke verre enn å slutte å kjøpe inn chips og salsa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolligator Skrevet 22. desember 2010 #9 Del Skrevet 22. desember 2010 Kjop tortillas, del de opp i trekanter og steik de i steikovnen? Da slipper du alt fettet i chipsene ihvertfall. Bytt ut chips med gronnsaker? Kanskje ikke alt som passer like godt til salsa, men man finner sikkert noe. Bare et par tips, siden du som nevnt er avhengig. Skjonner deg godt, var avhengig en periode selv. Spesielt hjemmelaget salsa. Mmmmm! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2010 #10 Del Skrevet 22. desember 2010 Kjop tortillas, del de opp i trekanter og steik de i steikovnen? Da slipper du alt fettet i chipsene ihvertfall. Bytt ut chips med gronnsaker? Kanskje ikke alt som passer like godt til salsa, men man finner sikkert noe. Bare et par tips, siden du som nevnt er avhengig. Skjonner deg godt, var avhengig en periode selv. Spesielt hjemmelaget salsa. Mmmmm! Takk søtis for gode tips skal prøve det.Ts Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fantomina Skrevet 22. desember 2010 #11 Del Skrevet 22. desember 2010 (endret) . Endret 29. oktober 2015 av Fantomina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå