vrimmel Skrevet 17. oktober 2003 #1 Skrevet 17. oktober 2003 Jeg har brukt Kanebo (B-F1) pudder i mange år (og ett annet Kanebo pudder før det) - men nå selger de det ikke mer :cry: og jeg finner ikke et annet i Kanebo som passer for meg.. sukk!! :cry: Jeg har ganske lys hud - og har nå kjøpt Chanels : "POUDRE UNIVERSELLE COMPACTE - 20 clair", som jeg synes passer i fargen(det er lyst nok) - MEN jeg synes ikke det er dekkende nok.. Jeg har aldri brukt concealer eller foundations(?) fordi jeg har alltid vært så fornøyd med Kanebos kompakte pudder, så jeg har egentlig aldri brydd meg med å prøve noe annet - og nå vet jeg ikke hva jeg skal bruke? Jeg trenger noe som kan dekke over litt urenheter og ujenheter i huden, samt at det ikke må skinne for mye.. (ansiktet mitt skinner ofte i t-sonen, har litt fet hud der) Noen som har peiling på dette som kan gi meg noen gode råd (noe som både sårt trengs og vil mottas med stoooor takk;) :-?
Gjest Étoile Skrevet 17. oktober 2003 #2 Skrevet 17. oktober 2003 Har du prøvd YSL's touche eclat? Det er en concealer med innebygd pensel, helt genial til å dekke over mørke ringer under øynene, rødhet rundt nesevingene og annet rusk. Vanligvis bruker jeg bare litt av denne over fuktighetskrem, noen ganger litt løst pudder over.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå