Aurela Skrevet 21. desember 2010 #1 Skrevet 21. desember 2010 (endret) Det har seg sånn at jeg tydeligvis har alt for tunge klær, for dette er mitt andre skap hvor disse knottene knekker. Det er sånne små knotter som gjør at man kan justere hvor platene inni skapet skal stå, noen som skjønner hva jeg mener. Aner hvertfall ikke hva det heter, og google har ikke klart å hjelpe meg med det ennå. Nå er hvatfall saken det at jeg mangle to hyller, fordi disse knottene har knukket, og skapet er bare kaos. Noen tips til hvor det kan kjøpes? Hvis det er til noe hjelp så er det sånne type hyller i skapet mitt, med hull på sidene der knottene skal inn for å justere hyllehøyden.. Endret 21. desember 2010 av Aurela
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2010 #2 Skrevet 21. desember 2010 Siden knottene har knukket så hadde jeg kjøpt små vinkler til å forsterke hyllene med. Good luck!
Zzyzx Skrevet 22. desember 2010 #3 Skrevet 22. desember 2010 Hvis skapet er fra Ikea, så får du disse knottene der. Tror du kan få mange forskjellige varianter. Målene er vel også rimelig standard, så en hvilken som helst møbelbutikk burde ha noe brukbart.
Aurela Skrevet 23. desember 2010 Forfatter #4 Skrevet 23. desember 2010 Nei, det er et skap som kom med leiligheten.. Men, kan kanskje forhøre meg på ikea om det er mulig å kjøpe bare knottene der..
Amys Skrevet 25. desember 2010 #5 Skrevet 25. desember 2010 Ganske sikker på at jeg har sett sånne på clas ohlson også
Gjest Blondie65 Skrevet 25. desember 2010 #6 Skrevet 25. desember 2010 De har de på Clas Ohlson. Men som en nevnte - når du har ødelagt flere bør du kanskje gå over til litt mer kraftige saker. De kaller det "hyllebærere" på Clas Ohlson. Forøvrig har de flere typer - kan være lurt å se om det er noen som tåler litt mer.
Aurela Skrevet 26. desember 2010 Forfatter #7 Skrevet 26. desember 2010 Tusen takk dere, så blir det endelig ordentlig skap på meg også. Tror nok det skal holde med disse hyllebærerene for de som er linket til er i alle fall metall, mot mine som er i plast. Og når jeg bare har mange nok kan man jo bruke seks på hver hylle og ikke bare fire Det å bytte hyller/skap er ikke aktuelt da dette skapet kommer med leiligheten, men nå løser det seg jo..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå