Gå til innhold

Knotter til å holde hyllene oppe inni skapene

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Det har seg sånn at jeg tydeligvis har alt for tunge klær, for dette er mitt andre skap hvor disse knottene knekker. Det er sånne små knotter som gjør at man kan justere hvor platene inni skapet skal stå, noen som skjønner hva jeg mener. Aner hvertfall ikke hva det heter, og google har ikke klart å hjelpe meg med det ennå. Nå er hvatfall saken det at jeg mangle to hyller, fordi disse knottene har knukket, og skapet er bare kaos. Noen tips til hvor det kan kjøpes?

Hvis det er til noe hjelp så er det sånne type hyller i skapet mitt, med hull på sidene der knottene skal inn for å justere hyllehøyden..

Endret av Aurela
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Siden knottene har knukket :skratte: så hadde jeg kjøpt små vinkler til å forsterke hyllene med. Good luck!

Skrevet

Hvis skapet er fra Ikea, så får du disse knottene der. Tror du kan få mange forskjellige varianter. Målene er vel også rimelig standard, så en hvilken som helst møbelbutikk burde ha noe brukbart.

Skrevet

Nei, det er et skap som kom med leiligheten.. Men, kan kanskje forhøre meg på ikea om det er mulig å kjøpe bare knottene der..

Skrevet

Ganske sikker på at jeg har sett sånne på clas ohlson også :)

Gjest Blondie65
Skrevet

De har de på Clas Ohlson. Men som en nevnte - når du har ødelagt flere bør du kanskje gå over til litt mer kraftige saker.

De kaller det "hyllebærere" på Clas Ohlson.

Forøvrig har de flere typer - kan være lurt å se om det er noen som tåler litt mer.

Skrevet

Tusen takk dere, så blir det endelig ordentlig skap på meg også. Tror nok det skal holde med disse hyllebærerene for de som er linket til er i alle fall metall, mot mine som er i plast. Og når jeg bare har mange nok kan man jo bruke seks på hver hylle og ikke bare fire :) Det å bytte hyller/skap er ikke aktuelt da dette skapet kommer med leiligheten, men nå løser det seg jo..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...