Cancer81 Skrevet 21. desember 2010 #1 Skrevet 21. desember 2010 Møtte en herlig kar for to mnd siden, første mnd var vi på mange dater og på besøk hos hverandre osv. Hadde det rett og slett fantastisk sammen, gnistrende kjemi og behagelig stemning, helt til eksen hans dukket opp og ville ha han tilbake... Nå er jeg på vent for at han skal bestemme seg, er en skikkelig møkka situasjon! Han sier jo at dette er dårlig gjort mot oss begge, men jeg klarer ikke gi slipp! Vi taster hver kveld med en hyggelig tone, han har aldri lagt skjul på at han liker meg. Men sier at det er jo ikke sikkert vi hadde funket sammen alikevel. Jeg har hittil holdt meg litt kald i tekstinga vår, men nå er jeg ærlig og han vet jeg ville satset på han om det ble slik... Har flørtet litt igjen og han er med på det. Men hva bør jeg egentlig gjøre??? Holde avstand eller fortsette å vise at jeg vil mer med han? Åååå er så vanskelig, håper dere har noen råd til meg... Takk
Hoppetaujenta Skrevet 21. desember 2010 #2 Skrevet 21. desember 2010 Jeg ville ha trukket meg helt ut for å beskytte meg selv. Sånne litt uverdige elle-melle-situasjoner ender med tenners gnissel for noen.
lulle Skrevet 21. desember 2010 #3 Skrevet 21. desember 2010 Skriv en medling og si at hvis det er opp til deg vil du prøve ut et forhold til han. Si også at du ikke vil tekste mer inntil han har bestemt seg....
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 21. desember 2010 #4 Skrevet 21. desember 2010 Finn deg noen som vil ha deg, og som ikke tviler på det Nå lar du han få i pose og sekk, og som følge av det, kommer han sikkert ikke til å bestemme eg med det første. Han har jo to damer som er på knærne etter ham! Du burde snu på kortene, for å få bedre odds. Gjør deg utilgjengelig, si at du ikke gidder å vente. For du har vel et liv utenom ham. For det første, vil du sitte med makta. Du er ikke lengre passiv, men tar ansvar. For det andre, vil du virke mer attraktiv. Både for ham, og for andre.
Cancer81 Skrevet 21. desember 2010 Forfatter #6 Skrevet 21. desember 2010 Finn deg noen som vil ha deg, og som ikke tviler på det Nå lar du han få i pose og sekk, og som følge av det, kommer han sikkert ikke til å bestemme eg med det første. Han har jo to damer som er på knærne etter ham! Du burde snu på kortene, for å få bedre odds. Gjør deg utilgjengelig, si at du ikke gidder å vente. For du har vel et liv utenom ham. For det første, vil du sitte med makta. Du er ikke lengre passiv, men tar ansvar. For det andre, vil du virke mer attraktiv. Både for ham, og for andre. Hmm, godt med "nye øyne" på dette! Har ikke tenkt på det du nevner, ikke bra... Vil jo at han skal bestemme seg, men ja tar nok lang tid når han kan ha det slik som nå... Tusen takk for fint svar!
Cancer81 Skrevet 21. desember 2010 Forfatter #7 Skrevet 21. desember 2010 Ekser vinner som regel alltid. Ja, har også tenkt det! Har hengt meg fast i det lille halmstrået at det var hun som dro da... Men får se, skal prøve å gjøre dette litt annerledes fremover
Lorelai Skrevet 22. desember 2010 #8 Skrevet 22. desember 2010 Enig med Kevlarsjäl. Vil du ikke ha noen som VET at det er deg de vil ha? En av de beste tingene med å ha en kjæreste er jo å vite at det er MEG han vil ha.. ingen andre! 1
Gjest brutal_mann Skrevet 23. desember 2010 #9 Skrevet 23. desember 2010 Når han ikke klarer å velge bare fordi en eks har begynt å syte så betyr ikke du nok for han til at du skal gidde å ta i fyren igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå