malin89 Skrevet 21. desember 2010 #1 Skrevet 21. desember 2010 Ja, jeg driver å leter etter filmer jeg skal se nå i ferien! Har akkurat sett Dear John, Ps i love you og the notebook. Elsker også dansefilmer som step up og save the last dance. Har dere noen anbefalinger av filmer som er typisk "jentefilmer"? Latter, kjærlighet og gråting? Ikke for mye slossing og elendighet?
Villemoe Skrevet 22. desember 2010 #2 Skrevet 22. desember 2010 Hvis du liker dansefilmer burde du ta en titt på Girls just want to have fun. Super 80 talls jente/dansefilm 1
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2010 #3 Skrevet 22. desember 2010 Åh, jeg elsket Girls Just Wanna Have Fun! Jeg liker What Happens In Vegas.., Bridget Jones-filmene. Sex og Singelliv, Dirty Dancing, Honey, Mamma Mia, Fame etc. Kommer sikkert på flere etterhvert
angara Skrevet 23. desember 2010 #5 Skrevet 23. desember 2010 Notting Hill Love Actually The Holiday Bridget Jones Sex og Singelliv
Xaphan Skrevet 23. desember 2010 #6 Skrevet 23. desember 2010 Mean Girls 50 First Dates Just like heaven Coyote Ugly Pretty Woman John Tucker must die Music and Lyrics The devil wears prada
Gjest brutal_mann Skrevet 23. desember 2010 #8 Skrevet 23. desember 2010 Gå langt tilbake og se Fame.
LetThemEatCake Skrevet 23. desember 2010 #9 Skrevet 23. desember 2010 -10 orsaker att hata dig -Hur man blir av med en kille på 10 dagar -En prinsessas dagbok -Sex and the city -Moulin Rouge -Grease -Chicago -Rent Kan tyvärr inte de engelska/norska titlarna, men det är nog inte så svårt att hitta. De 4 sista är för övrigt fantastiskt bra musikaler.
Wonders Skrevet 3. januar 2011 #11 Skrevet 3. januar 2011 Mean Girls 13 Going On 30 Clueless Bring It On The Break Up Legally Blonde 1 og 2 Charlie's Angels 1 og 2 The Devil Wears Prada 50 First Dates Just Married The Sweetest Thing Along Came Polly 10 Things I Hate About You Freaky Friday 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå