AnonymBruker Skrevet 21. desember 2010 #1 Skrevet 21. desember 2010 Hei dere Sikkert et dumt spm.. Men jeg er ganske høy, og alle fine sko har høye heler.. Så jeg lurte på om noen av dere vet om det går an å kutte av en del på helene på sko..? Slik at f.eks heler som er 10 cm, blir maks 5-6 cm?
kriztine Skrevet 21. desember 2010 #2 Skrevet 21. desember 2010 nei, da blir jo skoene ødelagt. kjøp heller de med lav hel.
aline Skrevet 21. desember 2010 #3 Skrevet 21. desember 2010 Hei dere Sikkert et dumt spm.. Men jeg er ganske høy, og alle fine sko har høye heler.. Så jeg lurte på om noen av dere vet om det går an å kutte av en del på helene på sko..? Slik at f.eks heler som er 10 cm, blir maks 5-6 cm? Jeg tror kanskje ikke det blir så veldig behagelig om du gjør det, da resten av sålen vel som regel er bøyd og noe avstivet, da etter den høyden skoen er laget i. har du en sko der hele sålen er helt myk, så kanskje det hadde gått, men da hadde det vært veldig dårlig støtte i resten av skoen.
Gjest Spinell Skrevet 21. desember 2010 #4 Skrevet 21. desember 2010 Nei, det går ikke. Sålen er jo akkurat like bratt fra "svingen" bak tærne, så da blir hælen for kort/tærne peker rett oppover. Det ser bare rart ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå