AnonymBruker Skrevet 21. desember 2010 #1 Skrevet 21. desember 2010 Jeg er ikke noe kjolemenneske og lurer derfor på hva som er lov og ikke lov å ha for de da som ikke bruker kjole. Kan jeg f.eks. ha skjorte og hvis ja hvordan skal/bør den være og hvordan bør jeg bruke den? Post gjerne bilder på hvordan dere event hadde hatt skjorta.
Wonders Skrevet 21. desember 2010 #2 Skrevet 21. desember 2010 husk bare at man skal se på bildene i årehvis fremover, og de vises sikkert til genrasjoner etter oss, så ikke ta helt av. Nyttår der i mot kan du gjerne ta litt av. Ikke i min dna å poste juleklær med skjorte, ikke uten skjørt, men det hjelper vel ikke deg http://www.google.no/images?um=1&hl=no&client=firefox-a&rls=org.mozilla%3Anb-NO%3Aofficial&biw=980&bih=648&tbs=isch%3A1&sa=1&q=malene+birger+shirt&aq=f&aqi=&aql=&oq=&gs_rfai= :gjeiper:
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2010 #3 Skrevet 21. desember 2010 husk bare at man skal se på bildene i årehvis fremover, og de vises sikkert til genrasjoner etter oss, så ikke ta helt av. Nyttår der i mot kan du gjerne ta litt av. Ikke i min dna å poste juleklær med skjorte, ikke uten skjørt, men det hjelper vel ikke deg http://www.google.no/images?um=1&hl=no&client=firefox-a&rls=org.mozilla%3Anb-NO%3Aofficial&biw=980&bih=648&tbs=isch%3A1&sa=1&q=malene+birger+shirt&aq=f&aqi=&aql=&oq=&gs_rfai= :gjeiper: Nei.
mp84 Skrevet 21. desember 2010 #4 Skrevet 21. desember 2010 Kan du ikke ha på deg en dressbukse, en hvit skjorte og en vest? Hiv på ett stort smykke og noen kule pumps..! Voila ! :D god jul!
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2010 #5 Skrevet 21. desember 2010 Kan du ikke ha på deg en dressbukse, en hvit skjorte og en vest? Hiv på ett stort smykke og noen kule pumps..! Voila ! :D god jul! Jo kanskje det. Med belte??
mp84 Skrevet 21. desember 2010 #6 Skrevet 21. desember 2010 Jo kanskje det. Med belte?? det kan du jo velge selv. Jeg trekker litt i livet,så jeg bruker helst ikke belte Men det er ingenting som tilsier at du ikke kan ha belte hvis du ønsker det
madison rose Skrevet 21. desember 2010 #7 Skrevet 21. desember 2010 alt er lov. ser ikke noe problem i å bruke ei fin skjorte. ei fin skjorte kan du jo bruke til masse forskjellig; dressbukse, skjørt, mørke dongeribukser, en fin shorts med strømpebukse under... selv hadde jeg antageligvis gått for ei silkeskjorte/bluse. fant ingen bra bilder for å illustrere, menmen: - skjorte til dongeribukse. - skjorte til skjørt. - skjorte til bukse.
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2010 #8 Skrevet 21. desember 2010 det kan du jo velge selv. Jeg trekker litt i livet,så jeg bruker helst ikke belte Men det er ingenting som tilsier at du ikke kan ha belte hvis du ønsker det Ok.
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2010 #9 Skrevet 21. desember 2010 alt er lov. ser ikke noe problem i å bruke ei fin skjorte. ei fin skjorte kan du jo bruke til masse forskjellig; dressbukse, skjørt, mørke dongeribukser, en fin shorts med strømpebukse under... selv hadde jeg antageligvis gått for ei silkeskjorte/bluse. fant ingen bra bilder for å illustrere, menmen: - skjorte til dongeribukse. - skjorte til skjørt. - skjorte til bukse. Ok.
mp84 Skrevet 21. desember 2010 #10 Skrevet 21. desember 2010 forøvrig så er det ingen "regler" på hva som er lov og ikke lov på en julaften. Familier har sine egne tradisjoner på dette. Hos noen kler man seg veldig opp, i pent og formelt tøy, mens andre har en noe mer casual stil. Dress-stilen funker jo i nesten alle sammenheger. Er du veldig slank kan det også være fint med en fin silkeskjorte sammen en høy bukse (over livet) og ett tøft belte. (skjorten oppi buksa)
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2010 #11 Skrevet 21. desember 2010 Jeg er sånn at jeg bruker skjortene/blusene bare så vitt på innsiden linningen. På julaften bør jeg kanskje ha stramt?
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2010 #12 Skrevet 21. desember 2010 forøvrig så er det ingen "regler" på hva som er lov og ikke lov på en julaften. Familier har sine egne tradisjoner på dette. Hos noen kler man seg veldig opp, i pent og formelt tøy, mens andre har en noe mer casual stil. Dress-stilen funker jo i nesten alle sammenheger. Er du veldig slank kan det også være fint med en fin silkeskjorte sammen en høy bukse (over livet) og ett tøft belte. (skjorten oppi buksa) Ok.
MissStiles Skrevet 21. desember 2010 #13 Skrevet 21. desember 2010 Jeg hadde på meg dressbukse og en fin topp i fjor på julaften. I år blir det nok kjole.
Transe Skrevet 22. desember 2010 #14 Skrevet 22. desember 2010 Kan ikke forstå at en ikke kan bruke kjole eller skjørt. Litt om og men så har jeg bestemt meg for kjolen den kvelden. Det blir en rød knelang kjole med korte ermer. Den har paljetter på på erme, hals og nederst på skjørtet. Ikke bestemt resten av julen enda men har 5 kjoler å velge i.
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2010 #15 Skrevet 22. desember 2010 TS har startet helt identiske innlegg (klipp-og-lim) både på foreldreportalen og mote.no, og innrømmer at det er snakk om en fetisj.
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2010 #16 Skrevet 23. desember 2010 TS har startet helt identiske innlegg (klipp-og-lim) både på foreldreportalen og mote.no, og innrømmer at det er snakk om en fetisj. Skjortefetish? Jaja. Man skal høre det meste.
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2010 #17 Skrevet 23. desember 2010 Kan du ikke ha på deg en dressbukse, en hvit skjorte og en vest? Hiv på ett stort smykke og noen kule pumps..! Voila ! :D god jul! Hvis du vil se ut som ei maskulin jente.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå