Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger et enkelt og gratis program for å laste ned musikk. Ikke bare streame.

Har hørt at Grooveshark skal være enkelt, gratis og lovlig. Noen som har prøvd det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingenting som heter å laste ned musikkfiler gratis og lovlig, med mindre eieren har lagt ut sangene gratis.

Skrevet

Ikke lov å gi råd om nedlastning av piratmusikk her. Kun steder hvor du kjøper musikken for nedlastning.

Skrevet

Jeg fikk inntrykk av at dette programmet Grooveshark var et lovlig, gratis nedlastningsprogram. Stemmer ikke det?

Skrevet

Grooveshark er etter hva jeg ser et vanlig streaming program.

Skrevet

Programmet kan være lovlig. Finnes mange av sånne programmer. Det er det du laster ned som er ulovlig.

Skrevet

Det er streaming, ja, men litt på kanten når det kommer til lovlighet ved at de heller ber om tilgivelse enn tillatelse. Musikken streames fra brukeropplastinger, så musikken kan like gjerne være lastet ned fra TPB. Det er ingen garantier for at artistene får royalties siden grooveshark ikke inngår avtaler med plateselskapene før de står på døra med advokatpapirer i hendene.

Uansett så er det altså streaming og ikke nedlasting. Når det kommer til nedlasting av musikk så er det så enkelt som at det i de aller fleste tilfellene ikke er både lovlig og gratis samtidig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...