Pariseren Skrevet 21. desember 2010 #1 Skrevet 21. desember 2010 Hei alle sammen, Er en gutt/mann på 28 år som har tenkt til og fri til kjæresten min som jeg har vært sammens med i 3,5 år nå. Tenkte jeg skulle overraske henne med en uke lang weeken i Paris, hvor jeg så hadde planer om og fri til henne. Slik jeg hadde tenkt selve frieriet, så har jeg booket et litt skjermet og inntimt bord på Eiffel 58 restauranten i Eiffel tårnet, og siden har jeg booket et VIP bord på Lido showet senere på kvelden med champagne og roser. Men det jeg trenger litt hjelp og synspunkter/erfaringer fra dere er på hvordan selve frieriet på restauranten kan gjøres. Slik jeg har sett for meg det til nå er at vi spiser en go 3 retters middag oppe i Eiffel tårnet, hvor jeg under desserten forteller henne om hvor mye hune har og betyr for meg. Og så etter hvert gå ned på kne og spørre henne det store spørsmålet. Samtidig tenkte jeg og ordne med en buket roser som kelneren kunne komme med før/etter jeg har spurt henne. Hva tror dere om dette?? Har dere andre forslag til hvordan selve frieriet kanskje kan gjøres?? Mvh en nervøs frier 1
Gjest Elfrida Skrevet 21. desember 2010 #2 Skrevet 21. desember 2010 Dropp rosene, det blir knotete å slepe rundt på dem hele kvelden. Hva med å gi henne en ring? Ellers høres det ut som et kjempeopplegg! Mulig det blir litt vanskelig å konsentrere seg om showet senere, men det gjør ikke noe. 2
Pariseren Skrevet 21. desember 2010 Forfatter #3 Skrevet 21. desember 2010 Dropp rosene, det blir knotete å slepe rundt på dem hele kvelden. Hva med å gi henne en ring? Ellers høres det ut som et kjempeopplegg! Mulig det blir litt vanskelig å konsentrere seg om showet senere, men det gjør ikke noe.
Pariseren Skrevet 21. desember 2010 Forfatter #4 Skrevet 21. desember 2010 Hei, Ja du har sikkert et poeng med rosen. Ja det glemte jeg jo og nevne at ringen allerede er kjøpt :-) Kjøpte en diamanter ring for over et halvt år siden, så den er i boks! Men dere har ikkje noen ideer for hvordan jeg kunne gjort selve frieriet som hadde vært litt orginal og spesielt?
frk_fantasy Skrevet 21. desember 2010 #5 Skrevet 21. desember 2010 Så utrolig romantisk! Hun kommer sikkert til å bli kjempeglad :rødme: Synes det virker som du har planlagt dette veldig bra! Selve frieriet kan du jo finne på mye "rart" med. Sette ringen som en pynt på desserten (at kelneren f.eks gjør det, og kommer ut med dessert til dere).Det kan være skummelt å gjemme den inni kaken eller i vinglasset, hun kan jo ende med å svelge den! Du kan "miste" gaffelen på gulvet, og når du først står på kne for å plukke den opp ser du opp på henne med ringen i hånden. Eller du kan bare gjøre det helt enkelt; si hvor mye hun betyr for deg, og så gå ned på kne og fri. For å være ærlig kommer det til å bli helt spesielt uanset hvordan du gjør det! Enkelt eller komplisert, hun blir like glad Det er selve frieriet som betyr noe, og skjelven blir hun nok mest sannsynlig uansett
Kissin Skrevet 29. desember 2010 #6 Skrevet 29. desember 2010 Alle er jo forskjellige, men jeg personlig synes ikke man trenger å gjøre så mye mer ut av et frieri. Uansett hvordan du gjør det, så blir det jo det mest romantiske øyeblikket for dere to! Synes det høres helt perfekt ut å fri under desserten. Og du trenger ikke mer enn at du sier hvor mye hun betyr for deg, en ring og at hun sier ja Masse lykke til!
Frøken Mitzi Skrevet 31. desember 2010 #7 Skrevet 31. desember 2010 (endret) Vil berre ønske deg lykke til eg! Uansett korleis du vel å gjere det, blir det nok flott! Var litt kjapp å trykke på post. Oppdatert med ei ekstra linje no Endret 31. desember 2010 av Frøken Mitzi
TheaH Skrevet 4. januar 2011 #8 Skrevet 4. januar 2011 Wow sier jeg bare! Veldig imponert over at du har har lagt så detaljerte planer... trodde ikke det fantes slike mannfolk :gjeiper: Når det er sagt så hadde ikke jeg likt å bli fridd til på en restaurant, jeg hadde blitt pinlig berørt av hele affæren må jeg nok innrømme. Men jeg er av den typen som ikke ønsker mye oppmerksomhet og oppstyr rundt forskjellig. Jeg har alltid sagt at jeg overhodet ikke ønsker å bli fridd til når der er tilskuere. Hadde det vært meg du hadde fridd til, så ville jeg foretrukket å bli fridd til på hotellrommet etter en romantisk middag ute. Men jeg går ut i fra at du kjenner vel dama di, og vet hva ho føler seg komfortabel med Uansett: lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå