AnonymBruker Skrevet 21. desember 2010 #1 Skrevet 21. desember 2010 Tips til mat/drikke/snacks jeg kan ha i? Han klarer ikke å tilberede middag selv, så kjøtt/stek osv utgår. Ting som klistrer seg i gebisset utgår, og alkohol utgår (avholds). Tips?
Såpeboble Skrevet 21. desember 2010 #2 Skrevet 21. desember 2010 God kaffe og sjokolade fra spesialforretning, svisker (de gamle liker jo det og det er godt for magen...), hjemmelagd/kjøpt marmelade eller en slags pudding småkaker han kan ha til kaffen, Blåbærsaft (greit å skylle ned medisin med noe annet enn vann) Bakverk av ymse slag
Antlers Skrevet 21. desember 2010 #3 Skrevet 21. desember 2010 Jeg kan ihvertfall nevne noen ting min bestefar (med gebiss) ble glad for å få. Sennep på glass, ansjos, sild i sur lake, elgpølse, gammalost, blåmuggsost, ridderost, pultost, nøkkelost, drops (kongen av Danmark og anisputer), worcestershire sauce, gårdsegg og hjemmelaget syltetøy.
Gjest Adera Skrevet 22. desember 2010 #5 Skrevet 22. desember 2010 Laks (pålegg). Sild på glass (tomatsild, sennessild, peppersild, rødvinssild, etc, mye å velge mellom). Sjokolade. Kjeks/frokostkjeks. Kaffe/te. Fårepølse. Forskjellige skinker (oppskjært fenalår eller spekeskinke f.eks). Kremost. Ost (f.eks edamer om han liker det). Honning. Julepostei.
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2010 #6 Skrevet 23. desember 2010 Takk for gode ideer! Nå har jeg laga en liten kurv med: 1 glass med hjemmelagde julekaker Tropicana jus Svisker Nøttesjokolade Noen mandariner Lakseskiver Sild på glass Noe julepålegg Håper han blir fornøyd med det TS
Gjest elfhybrid Skrevet 23. desember 2010 #9 Skrevet 23. desember 2010 Dette hørtes bra ut Sånne gaver er de beste til eldre folk - de ønsker seg sjelden noe,og mat trenger alle
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå