Rachel Skrevet 17. oktober 2003 #1 Skrevet 17. oktober 2003 Ser inne på www.play.com at man kan få tak i dvd med det meste innen musikk- da med musikkvideoer og alt. Synes det er en fin ting, men er ikke nok fan av noen artister til å kjøpe en dvd med musikken deres. Har dere noen musikk-dvd?
Gjest Embla s Skrevet 17. oktober 2003 #2 Skrevet 17. oktober 2003 Ja, har en ganske ny samlegreie med Cure. En slags greatest hits, som også inneholder en del akkustiske varianter og noen helt nye. Kjøpte den før jeg kjøpte dvd spiller faktisk.
monja Skrevet 17. oktober 2003 #3 Skrevet 17. oktober 2003 Har en roxette dvd jeg.....Men jeg tror ikke jeg har sett på den enda. Har den nok mest som en sånn mimre greie fra "gamle dager" da jeg var roxette frelst
Ruby Skrevet 17. oktober 2003 #4 Skrevet 17. oktober 2003 I DVD samlingen vår har vi "Lyve from Steel Town" med Lynyrd Skynyrd og "Birth of the Anti Christ" med Marilyn Manson.
ringblomst Skrevet 17. oktober 2003 #6 Skrevet 17. oktober 2003 Har The Cranberries, to med U2, Kylie Minogue, Madonna og George Michael. Den siste ble anbefalt av en vi kjenner for god lydkvalitet - ikke vår favoritt egentlig.
Gjest Starya Skrevet 17. oktober 2003 #7 Skrevet 17. oktober 2003 Skulle jeg bruke penger på en musikk-DVD måtte det nesten bli noe med George Michael, Depeche Mode eller Linkin Park. Men, det blir neppe kjøpt slike DVD-er her i huset før ungen begynner å fatte interesse for slikt.
Gjest Dr Zoidberg Skrevet 18. oktober 2003 #8 Skrevet 18. oktober 2003 Absolute Swedish ZZ Top - Greatest Hits Roxette Ac/Dc - Ballbreaker Tour 1996 - No Bull Pet Shop Boys - Discography Michael Jackson - HIstory
Englepusen Skrevet 18. oktober 2003 #9 Skrevet 18. oktober 2003 Har Michael Jackson, U2 og Enigma. Liker best Enigma sin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå