AnonymBruker Skrevet 21. desember 2010 #1 Skrevet 21. desember 2010 Jeg har nettopp fått et brev fra Hafslund Nett at jeg står uten avtale med ordinær strømleverandør på mitt strømanlegg. Hafslund Nett er mitt nettselskap og dermed pliktet til å levere strøm hos oss inntil vi har inngått avtale med en ordinær strømleverandør. Dette er visstnok et dyrt alternativ og et midlertidig også, så det jeg lurer på er hva jeg skal gjøre nå? Vi flyttet hit for noen måneder siden og har en liten leilighet på ca 60-65kvm med sentralfyring i Oslo. Noen tips til rimelige strømleverandører? Hvordan går jeg frem for å bytte i såfall? Setter pris på alle svar!
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2010 #2 Skrevet 21. desember 2010 Jeg bruker Norgesenergi Du har nå såkalt nødstrøm og den er dyrere. Gikk i den samme fella selv. Tok vel en 2-4 uker fra jeg bestilte hos Norgesenergi til jeg fikk strøm av de.
Gjest Elfrida Skrevet 21. desember 2010 #4 Skrevet 21. desember 2010 Du kan sjekke priser fra de forskjellige leverandørene her: http://www.konkurransetilsynet.no/no/kraftpriser/sjekk-kraftpriser/
hufsa! Skrevet 21. desember 2010 #5 Skrevet 21. desember 2010 Heia hadde velgt Los,de kan strøm.Telenor kan telefon.Det er min mening.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå