AnonymBruker Skrevet 21. desember 2010 #1 Skrevet 21. desember 2010 Er det noen som har noen supertips på hvordan man kan trene for å få rettere holdning? Jeg gifter meg i juni, og ingenting er vel så pent som en brud som er stolt og rett i rygg og nakke Jeg er ikke kjempelut, men jeg har en tendens til å henge framover, både med rygg og hals.. Jeg har lang rygg og lang hals, så mulig noe ligger i det. Men jeg er altså på jakt etter noen tips som kan hjelpe meg til å trene opp holdningen min
Paibunn Skrevet 22. desember 2010 #2 Skrevet 22. desember 2010 Det er jeg også interessert i! Spesifikke treningstips?
alCaldazar Skrevet 22. desember 2010 #3 Skrevet 22. desember 2010 Musklene i øvre rygg er de viktigste; de trener du på romaskin! Dra hendlene helt inntil brystet og hold dem der et sekund før du slipper dem sakte ut igjen. I tillegg er brystmuskler, magemuskler, nedre rygg og hoftemuskler viktig. Disse trener du f.eks med brystpress, plankeøvelser, knebøy og sit-ups med bena festa i ribbevegg. Dette er bare eksempler, er mange øvelser som gir bedre holdning. Merket dette godt da jeg begynte å styrketrene, fikk skulderne lavere og lenger bak, og følte meg mer avslappet 1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2010 #4 Skrevet 26. desember 2010 Jeg har også behov for en bedre holdning, men har fått beskjed fra legen min at det er begrenset hvor rett jeg kan bli, da jeg er født med en svai i korsryggen som gjør holdningen min mer lut. Uansett er det viktig å bli så rett som mulig i ryggen, da det blir større sjanse for ryggsmerter jo mer lut jeg blir.
PepsiMax Skrevet 26. desember 2010 #5 Skrevet 26. desember 2010 Holdningen vil jo antageligvis se bedre ut på bryllupet uansett, for regner med du skal ha sko med litt hæler? Da retter man seg jo automatisk endel i ryggen..
Frk. Belle Skrevet 28. desember 2010 #6 Skrevet 28. desember 2010 Dansing er jo supert for å få bedre holdning. Kanskje du vil ta med din kjære på dansekus? Bedre holding + flott dans i bryllupet :rødme: ? Vi tok en privattime for å få noen tips til brudevalsen - kjempegøy
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå