beggeto Skrevet 21. desember 2010 #1 Skrevet 21. desember 2010 Noen her som har møbler fra slettvoll? Hvilken stil har dere syns dere? Jeg har vært på jakt etter en salong som er barnevennlig/praktisk, komfortabel og varig. Og selvfølgelig med en stil som jeg liker. Så hvilken stil liker jeg? Er litt usikker.. Blir sjarmert av den landlige stilen men er mer en de fleste opptatt av praktiske løsninger og at det skal være lettstelt.. Syns det er greit å legge i litt penger så lenge man er sikker på det man kjøper. Endte opp med å kjøpe en slettvoll comma i mørk brun microfiberstoff. Stoffet er lett å tørke av og kan taes av og vaskes. Kom over en utstillingsmodell og kjøpte bare en siden det er så dyrt. Tanken var å finne et par brukte stoler som jeg kunne trekke om i matchende stoff.. Men altså.. det har gått et år og jeg har fortsatt ikke kjøpt noen stoler. Delvis fordi jeg er usikker på om jeg heller vil ha en toseter (har treseter fra før) og fordi jeg har beslutningsvegring og ikke finner noen stoler jeg syns blir bra nok. Vurderer å heller investere i en slettvoll til. Men da vil jeg føle meg sikker på at dette vil bli en stil jeg vil trives i lenge. Ønsker derfor å høre meninger om hvilke stiler disse møblene passer i.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå