Gå til innhold

Slikking

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Hvordan liker dere jenter det?

Raskt eller langsomt.

Små bevegelser eller store.

Shoot.

Endret av Ziegel
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Langsomt først før det går litt fortere. Store bevegelser, så framst det ikke er så mye hardt sideveis.

Skrevet

Min "fasit": Det beste er om han ikke går rett på med en gang, men bruker litt tid på innsiden av lårene og deromkring, bygger opp forventningene. Start mykt og forsiktig med større bevegelser som ikke går direkte på klitoris. Øk farten etterhvert, og bruk mindre og harderer bevegelser. Hjelper sikkert en del om du får feedback fra jenta du ligger mellom bena på. Jeg pleier iallefall å si fra hvis han har funnet rett punkt/teknikk, slik at han kan fortsette til jeg kommer. Fingrer samtidig er heller ikke feil.

Gjest *ANNOnym*
Skrevet

Hvordan liker dere jenter det?

Raskt eller langsomt.

Små bevegelser eller store.

Shoot.

Det beste er å starte med store bevegelser, ikke rett på med en gang men som sagt før her, bygge opp forventningene og erte meg litt før han går på klitoris med litt hardere og raskere tunge. Og en finger eller 2 inni meg er et must! Og så sinnsykt deilig! Blir sprengkåt av tanken på å bli slikket. Mmmmm...

Skrevet

Jeg liker å variere, og følger ikke en fast oppskrift selvom jeg har funnet en som funker. Jeg vil at det skal være noen små, deilige overraskelser, slik at det ikke blir for forutsigbart. Allikevel er det noen punkter jeg følger.

Jeg starter alltid lenge før klærne er av. Bruker god tid, slik at hun skjønner at hun kan slappe av. Hun vet jeg ikke vil avbryte for å ta telefonen eller svare om det ringer på. Hun vet at det kun er oss to. Jeg kysser henne. Ømt og lenge. Leker med tunga hennes. Stryker henne over håret. Holder forsiktig og ømt over kjeven hennes. Kysser halsen hennes. Drar litt lekent i klærne hennes for å se om hun er med på leken. Så er det veldig spontant hvor vi havner, om det så er i senga, på kjøkkenbenken, på sofaen, eller stående rett opp og ned. Så kler jeg av henne forsiktig (en del av variasjonen er jo å rive av henne klærne), mens jeg fortsetter å kysse henne ømt og forsiktig (variasjonen her blir selvsagt å kline vilt og uhemmet). For hvert plagg som faller, stryker jeg henne lett over de punktene med naken hud som avsløres. Når hun så er helt naken, får jeg henne så komfortabel som mulig. Liggestilling, sittestilling, eller stående. Alt kan bedres for at hun kan slappe bedre av. Nytelsen og fokuset skal jo være på henne.

Jeg bruker da god tid på å kline og kysse, hender som stryker over hele kroppen hennes. Forteller henne hvor deilig hun er. Kommer med små lyder for å vise at jeg også nyter dette (må komme naturlig). Så begynner fingrene å bli mer og mer lekne og krevende. Kjenner hvor våt hun er. Stryker ømt over godpunktet. Følger sprekken litt opp og ned. Så senker jeg meg ned til jeg har fullt oppsyn til herligheten, og ser frekt på henne. Stryker innsiden av lårene hennes. Så holder jeg lårene hennes fast og godt, mens jeg lekende slikker innsiden av lårene hennes. Så sirkles godpunktet inn. Ytre kjønnslepper, indre kjønnslepper. Tunga litt inn. Lekende oppoveer sprekken, til tunga nesten treffer godpunktet, da svinger jeg rundt og erter litt. Før jeg lar en slapp, bred og myk tunge treffe rett på. Gjentar dette noen ganger i et rolig og ømt tempo. Så ser jeg på henne. Helst rett i øynene. Er ufattelig herlig å se henne nyte det. Hendene leker forsiktig med lår, mage og bryster. Hun er nok utålmodig nå, og beveger seg mot meg for å få best mulig ut av det. Men jeg har god tid, og strammer tunga litt etter litt, og varierer treffpunkt, og noen ganger styrke. Men tempo og styrke økes langsomt. Alfabetet kan være et godt tips, men det blir for forutigbart i lengden det også. Så kommer det an på hva slags type jente det er. Kjenner jeg henne veldig godt vet jeg hva hun liker. En finger inn, to fingre, tre fingre, eller kanskje hun liker en finger bak? Er dette noe nytt, forsøker jeg meg fram. Først med en finger. Er hun trang nok for det, holder det lenge. Inni bruker man en slik "kom her"-bevegelse, slik at man kjenner på øvre del av veggen. På noen kan man kjenne en liten opphøyning noen få cm inn. Dette punktet skal man legge litt ekstra press på, men ikke ha overdrevent fokus på. Nå kan man ha litt høyere tempo og større press på klitoris. Her pleier jeg også å på en måte strekke huden hennes bort fra godpunktet, om dere skjønner hva jeg mener. Men husk å gjøre det ømt. Ikke godt om man strekker for hardt. Det gjør det visst mer følsomt, og gir et ekstra kick. Det er nå stor sannsynlighet for at hun beveger seg kraftigere og kraftigere imot, slik at det kan føles vanskeligere å treffe rett, men det løses ved at man tilpasser rytmen etter henne. Det er mange kvinner som mener orgasmen blir mer intens av at man ser hverandre i øynene under eksplosjonen, så jeg pleier å se opp, mens jeg kjenner at hun rister, stønner og kaster på seg. Så fortsetter jeg forsiktig, til hun dytter vekk hodet mitt. Noen foretrekker at man fortsetter slik at man kan få flere på rad, mens andre trenger en pause først, mens andre igjen kommer kun en gang og er fornøyd med det. Her er det også veldig mange kvinner som liker at man legger seg ned ved siden av dem, holder rundt dem, hvisker ord om hvor deilig hun er, og koser litt.

Dette ble bare en variant av mange, men en liten pekepinn på hva som skjer i Stefan sin verden.... hahaha. Jeg elsker å slikke og viser henne det hele veien. Slik slipper hun seg også bedre løs.

• Liker 2
Skrevet

Stefan, kan du ikke komme her og kurse mannen min litt? Hadde jeg fått kloa i deg hadde jeg aldri latt deg forsvinne! :-P

Skrevet

For meg, legg meg bakover og bøy knærne mine bak hodet, så jeg har egen fitte i øyesyn og slikk den mens jeg ser på. Sug på leppene, stikk inn tunga, alt mens jeg har fullt innsyn. Utrolig opphissende...

Skrevet

Stefan, kan du ikke komme her og kurse mannen min litt? Hadde jeg fått kloa i deg hadde jeg aldri latt deg forsvinne! :-P

Dere er to om det, vet du. Kommunikasjon kan gjøre underverker. Bare ikke legg det frem på en negativ måte. Det kan virke sårt for mange.

Gjest Kinkyetoya
Skrevet

Liker best at han går rett på sak, og slikker klitorisen med flat tunge. Opp og ned og over den.. Liker ikke så mye slikk rundt omkring, men liker også å bli slikker rundt og inni hullet :) Flat tung tunge over klitorisen er best. Bruker han hard liten spiss tunge må han slikke fort over klitorisen og ha masse bevegelser over den.. Har han derimot flat tunge kan han slikke med trykk over klitorisen og jeg kommer som et skudd. Han trenger da ikke å ha så mye fart da.., men han må for guds skyld ikke stoppe opp.

Det verste er når han stopper opp når jeg er på tur, da kan jeg falle nesten helt tilbake til utgangspunktet hehe

Skrevet

Gjerne sug litt "øverst" på klitten, det er så deilig! Prøv deg frem med det, gjerne bruk tunge inni mellom, veksle mellom hard og myk tunge.. Mmmm!

Det beste jeg fikk teste en gang, var å "sitte" over ansiktet på han som slikket meg.. Herregud som jeg kom, var så utrolig deilig! Sitter selvfølgelig ikke helt nedpå da, hehe :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...