Gå til innhold

Første gang

Fremhevede innlegg

Gjest Ingen Romeo
Skrevet

Hvor bestemt kan jeg være første gang vi har sex?

Har vanskelig for å "se" signalene hun sender ut.

Er vant til at dama styrer, meeen denne dama er ikke sånn.

Hun kan sette seg skrevs over meg, med fri tilgang til pupper osv.

Si at jeg er slem som frister henne så...

Men hvordan ta det derfra?

Tør jeg plukke henne opp, bære henne på soverommet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JA, det tør du! Hun byr på seg selv, gi henne det hun ber om! Hun sender signaler som "KOM Å TA MEG" når hun setter seg slik på deg.

Det beste jeg vet er en bestemt, sexy kar som tar godt tak i meg og gir meg det jeg vil ha.

Ha det gøy!!! :sengekos:

Skrevet

Hvor bestemt kan jeg være første gang vi har sex?

Har vanskelig for å "se" signalene hun sender ut.

Er vant til at dama styrer, meeen denne dama er ikke sånn.

Hun kan sette seg skrevs over meg, med fri tilgang til pupper osv.

Si at jeg er slem som frister henne så...

Men hvordan ta det derfra?

Tør jeg plukke henne opp, bære henne på soverommet?

Gjør du ingenting med henne når hun setter seg skrevs oppå deg ? Hva gjør du da ?

Da ville jeg forventet at han begynner å kose litt med meg , litt kyssing kanskje . Tar rundt livet mitt eller hoftene og stryker og klemmer litt på meg ...åpner opp klærne så han får tilgang til puppene . Så han kan kose med dem , ertte meg opp , kjæle med brystvortene osv Sansynligvis blir hun vanvittig kåt etter få minutt med slik kjæling ...og du kan da bare bære henne inn på soverommet og fortsette .Garantert er hun så klar så klar , lenge før du tar henne med inn på soverommet .Selvfølgelig tør du ... Ei dame kan ikke gi klarere signaler enn det , om at hun ønsker kos og sex med deg . MÅ hun si det rett ut også for at du skal forstå ? Eller få lyst på henne ?

Fortvilende når menn er så tafatt og ikke forstår . I verste fall kan man bli deppa av det og føle seg avvist - om du gjør ingenting ...

Selvfølgelig tør du - slutt å oppfør deg som en tafatt ..Idiot : )

Skrevet

Gjør du ingenting med henne når hun setter seg skrevs oppå deg ? Hva gjør du da ?

Da ville jeg forventet at han begynner å kose litt med meg , litt kyssing kanskje . Tar rundt livet mitt eller hoftene og stryker og klemmer litt på meg ...åpner opp klærne så han får tilgang til puppene . Så han kan kose med dem , ertte meg opp , kjæle med brystvortene osv Sansynligvis blir hun vanvittig kåt etter få minutt med slik kjæling ...og du kan da bare bære henne inn på soverommet og fortsette .Garantert er hun så klar så klar , lenge før du tar henne med inn på soverommet .Selvfølgelig tør du ... Ei dame kan ikke gi klarere signaler enn det , om at hun ønsker kos og sex med deg . MÅ hun si det rett ut også for at du skal forstå ? Eller få lyst på henne ?

Fortvilende når menn er så tafatt og ikke forstår . I verste fall kan man bli deppa av det og føle seg avvist - om du gjør ingenting ...

Selvfølgelig tør du - slutt å oppfør deg som en tafatt ..Idiot : )

Så vil jeg tilføye at du kan snakke litt sensuelt og opphissende til henne samtidig ... - det er veldig opphissende. Og husk å belønne hennes initiativ til sex med deg og få henne til å føle seg veldig velkommen og ønsket rett og slett . Vis tydelig at du har kjempelyst på henne også . At du er kåt også på henne . Derfor gi henne gjerne komplimenter mens du koser med henne . Åh ...så deilig du er , deilige pupper ...Spør henne om det er godt nå , her og her , er det deilig ? Har du lyst på mer ....? La henne svare . Tviler du klarer å misforstå henne , når dere først kommer i gang ... Og du må jo selv vurdere responsen du får fra henne . Sansynligvis blir hun bare hetere ..og selv også mer og mer nytende og aktiv ...Men selvfølgelig , hun venter at du som mann - faktisk skal oppføre deg som en aktiv mann også.Er du tafatt og passiv vil det virke forvirrende og avtennende kanskje , eller hun blir fortvilt . . Kvinner ELSKER å bli forført av en mann de liker . Det er rett og slett bare deilig , deilig å la seg selv bli forført ...

Passive menn er fullstendig turnoff - selv den heteste kvinne kan miste lysten ... Vi ønsker klare kjønnsroller i sengen .Det er mange kvinners våte drøm . En SKIKKELIG MANN som kan forføre oss .

Oppfører mannen seg som en dame - blir vi forvirret kanskje , deppa , mister lysten , føler oss ikke ønsket eller begjært av han , rett og slett tragisk med slike menn . Nitrist . Vi ønsker å få være kvinne i sengen . Og vi elsker å vite at han begjærer oss . Det må ikke være noen tvil om det .

Er dette virkelig så vanskelig for den alminnelige " normale " maskuline mann å forstå ? Er dere virkelig så FORVIRRET over deres egen kjønnsrolle ? Kvinner vil ikke ha feminine menn i sengen . Glem det .

Gjest Ingen Romeo
Skrevet

Takk for svar!

Har vært redd for å tvinge henne, men ser at det funker nå!

Skjønner ikke hva jeg har tenkt på, har overhodet ikke vært tilstede... MEN NÅ ER ALT GODT :yvonne:

Skrevet

Takk for svar!

Har vært redd for å tvinge henne, men ser at det funker nå!

Skjønner ikke hva jeg har tenkt på, har overhodet ikke vært tilstede... MEN NÅ ER ALT GODT :yvonne:

Har du hatt sex med henne nå ? Og hva gjorde du ? Gjorde du omtrent slik som jeg beskrev - og ble hun begeistret for det tror du ?

Gjest Ingen Romeo
Skrevet

Jeg turte å ta styring, var veldig bra..

Har vært redd for å tvinge henne, for jeg har prøvd tidligere, og da var det bare neineinei..

Men ikke nå. Tror hun likte det ja, hun har sendt mld igår, og idag har hun ringt flere ganger og sendt mange mld..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...