Gjest Anonymous Skrevet 17. oktober 2003 #1 Skrevet 17. oktober 2003 ....men vet ikke om det finnes brudekjoler i min størrelse. Jeg bruker ca 54/56 i det som er på h&m....
nessi Skrevet 17. oktober 2003 #2 Skrevet 17. oktober 2003 Det finnes kjoler i den størrelsen. De har på Kristins i Lillestrøm iallefall.
Barbie Skrevet 17. oktober 2003 #3 Skrevet 17. oktober 2003 Jovisst finnes det! Hvis du er fast bruker,så kan du sende meg en PM.
Smilet Skrevet 17. oktober 2003 #4 Skrevet 17. oktober 2003 Jeg hadde helt angst når jeg hva første gang å så på brudekjoler. Trodde at jeg ikke skulle finne noen kjoler i det hele tatt. Jeg var på christiane brudesalong å fikk kjempehjelp. Jeg prøvde alle kjolene som jeg likte og damene i butikken bandt et snøre i ryggen slik at jeg fikk se hvordan den satt siden glidlåsen ikke gikk igjen. Deretter bestilte de bare den størrelsen jeg trengte. Fikk brudekjoler for et par mnd siden og den sitter kjempefint. Jeg bestilte i str 50 og bruker normalt str. 46-48 Som du ser så er det ikke noe problem
nessi Skrevet 17. oktober 2003 #5 Skrevet 17. oktober 2003 Jeg vet om ei som skal selge en flott kjole i den størrelsen. Send meg en pm hvis du vil ha kontakt med henne. Kan selvfølgelig ikke garantere at kjolen ikke er solgt allerede.
Gjest Tex Skrevet 17. oktober 2003 #6 Skrevet 17. oktober 2003 Det ligger ofte kjoler i litt store størrelser til salgs både HER og HER Lykke til!!!
skogeki Skrevet 17. oktober 2003 #7 Skrevet 17. oktober 2003 Ellers fins det mange flinke skreddere rundt omkring. Du plukker ut modell og stoff, og de syr etter dine mål. Stå på!
Pip Skrevet 17. oktober 2003 #8 Skrevet 17. oktober 2003 Stor Stas er ein brudesalong som har spesialisert seg på kjolar i store storleikar! Her finst det mykje fint, ser eg. (Likte spes. godt denne - veldig billig var han òg...!) Lukke til iallefall! :D
Gjest MrsL Skrevet 18. oktober 2003 #9 Skrevet 18. oktober 2003 Ta det med ro - det er mange valgmuligheter for de som skal ha litt større brudekjoler Mange brudesalonger har fått mere og mere kjoler i større størrelser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå