Gå til innhold

Gravid før eller etter bryllupet!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi gifter oss 27. desember og satser på å

bli gravid etter bryllupet.

Jeg slutten med p-pillen i februar, og etter mye om og men, så

bestemte vi oss for å vente til januar med å virkelig prøve.

Både min søster, mamma og bestemor var veldig

kvalme i svangerskapet, så jeg vil ikke ødelegge dagen eller

reisen.

Er det flere som skal prøve å bli gravid rett etter bryllupet, eller

kanskje har dere barn fra før?

Nysgjerrig på hva dere andre tenker om dette!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har lyst å bli gravide rett etter bryllupet.

Mammaen min var også veldig kvalm de første mnd så jeg tar ingen sjanse på å "ødelegge" dagen vår med kvalme....

Ikke særlig lyst tiil å være kvalm på bryllupsreisen....

Skrevet

For meg var/er det viktigere å få barn med min kjære enn å være gift med ham, så vi har pr i dag ett barn, men er ikke gift. (Vi er forlovet.)

Skrevet

Vi har ett barn på ett år, skal gifte oss om en uke, og planlegger å bli gravide rett etter bryllupet! :D

Skrevet

Kommer nok antageligvis til å begynne å prøve etter bryllupet i allefall. På grunn av en hormonforstyrrelse hos meg kan det nok bli lang prøving og vanskelige måneder/år før vi får barn, men vi håper jo på et knøtt etterhvert da...

Skrevet

Vi har ett barn på 1år

..Men jeg ville ha blitt gravid etter bryllupet,ikke være gravid på selve dagen..Man blir fort liten,kan jo være kvalm...Hormonene vet man aldri hvordan er ,vet du :ler:

bli gravid etter bryllupet du ....Men det er jo opp til dere hva dere føler da :D

Lykke til :wink:

Skrevet

Vi og skal prøve og bli gravide rett etter bryllupet. :D

Gjest Gjest nå-Junibrud04
Skrevet

Vi skal også prøve rett etter bryllupet! Er redd for å bli kvalm og dårlig så jeg tørr ikke prøve noe før!!

Skrevet

Har planlagt å starte ca 2-3 mnd før bryllupet... Håper det skjer noe iallefall :) Orker ikke vente til etter..

Skrevet

Verken før eller etter bryllupet :riste:

Føler ikke for unger ennå, vil reise endel, kose meg med min mann, fullføre karrieren, gå på teater, kino, konserter, gå på byen.

Rett og slett leve livet

:perebrus: :ekstra kul: :digge: :kysse: :vinke:

Skrevet

Nyte livet før vi får barn. Vi trener ofte da.

Kommer til å vente 1 år etter brullupet med å prøve.

Vi har god tid :D

Gjest Anonymous
Skrevet

etter bryllupet vil jeg ikke gjøre noe anti-baby før jeg sitter med en i armene, da kan jeg vurdere prevensjon igjen. men på bryllupsdagen min vil jeg ikke være gravid (med mindre det skjer helt "av seg selv") for jeg vil kunne drikke vin og slappe av (kanskje det klaffer på bryllupsnatta??)

Skrevet

Vi hadde tenkt til å vente, men så ble vi gravide ca. 3 mnd før bryllupet. Vi mistet imidlertid 2 uker før bryllupet. Det var tungt, men livet gikk nå videre. Og til info fra sidelinjen: det passer ikke med noen dager på sykehus så kort tid før bryllupet ... :P

Nå prøver vi igjen, men har ikke lykkes så langt. Har regnaregna, beregnet, testet og styyyyret i 4 måneder - uten å komme en cm lenger (men det er vel naturlig når eggløsnigen ser ut til å være fraværende...). :cry:

Skrevet

Vi har ei jente på litt over ett år. og han har ei datter på 7. Vi kommer nok til å vente et par år, før vi eventuelt vurderer tredjemann :)

Skrevet

Vi skal vente et par år, minst. Jeg er bare 24 og han 28. Ikke det at alder er så vesentlig, men vi er ikke klare for det ennå. Begynner vel med en hund etter et år eller to, tror jeg, og så får vi se. Jeg vil også få meg en karriere først. Jeg skal bo i Storbritannia, og der er det ikke så lett å kombinere jobb med familie som her - mindre permisjon, blant annet. Men jeg gleder meg til å få barn med mannen i mitt liv...hvis vi er så heldige og får barn - det er ikke noe man kan ta for gitt, men en gave fra Gud, slik jeg ser det.

Skrevet
Mannen i huset har talt. Null flere småTexer..... :(

Hvor mange barn har dere ?

Har fått med meg en liten gutt som slo hull i hode, men ingen flere.... :o

Skrevet

...og en liten prinsesse som hadde tiårsbursdag i går....

Skrevet

Begynner å få ganske lyst på barn nå, men kommer allikevel til å vente en stund etter bryllupet. Akkurat ferdig med utdannelsen (men har foreløpig ikke fått jobb som det jeg er utdanna som :( ). Jeg vil få meg litt jobberfaring først.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...