Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde ganske tykt hår før, men så har det gradvis blitt tynnere de siste årene... nå er jeg 29, og dette er da litt ungt for at håret skal bli så merkbart tynnere...?

Noen som har råd og tips? Har hørt at det finnes kosttilskudd / midler som skal få håret til å vokse seg tykkere, stemmer dette? Noen som vet?

Jeg aner ikke hva som er grunnen til at håret mitt er blitt tynt. Jeg vasker det ofte siden jeg får lett fett hår, vet ikke om det kan være en grunn...

Hjelp - håper noen av dere kan hjelpe meg med tips og råd! :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

panto 3 kosttilskudd funker som rakkeren.

Skrevet

panto 3 kosttilskudd funker som rakkeren.

Oi, da må jeg prøve det! Kan du fortelle litt mer om hvordan det funker?

Jeg vet heller ikke hva som er grunnen til at jeg mister håret.. om det er stress, slitasje, eller hva det kan være..

Skrevet

http://www.alfafood.no/panto-3

Jeg leste om det her selv og bruker det for å få langt hår og håret mitt vokser kjempe fort nå.Jeg mister også mye mindre hår enn før.Har også lest at leger brukte panto 3 for at kreft pasienter skulle få igjen håret sitt fortere.Jeg vil annbefale deg det på det sterkeste funker som bare det,men vær tålmodig.Du kan lese litt mer om den i denne trådenhttp://forum.kvinneguiden.no/?showtopic=478671 på de siste sidene.

Skrevet

http://www.alfafood.no/panto-3

Jeg leste om det her selv og bruker det for å få langt hår og håret mitt vokser kjempe fort nå.Jeg mister også mye mindre hår enn før.Har også lest at leger brukte panto 3 for at kreft pasienter skulle få igjen håret sitt fortere.Jeg vil annbefale deg det på det sterkeste funker som bare det,men vær tålmodig.Du kan lese litt mer om den i denne trådenhttp://forum.kvinneguiden.no/?showtopic=478671 på de siste sidene.

Tusen, tusen takk! Det høres helt topp ut. Jeg skal gå til innkjøp av dette i dag.

Det er dette jeg elsker med KG: man kan få virkelig nyttige og flotte råd her inne! :-)

Skrevet

Selges Panto 3 på helsekostbutikker, eller?

Andre tips for fyldigere hår tas også mot med takk :-)

Har hørt om en Nisim-sjampo som heter Fast, noen som har prøvd denne?

Skrevet

Selges Panto 3 på helsekostbutikker, eller?

Andre tips for fyldigere hår tas også mot med takk :-)

Har hørt om en Nisim-sjampo som heter Fast, noen som har prøvd denne?

Hei det er meg anonym som skrev til deg om panto 3.Den kjøpes på helsekost er litt dyr rundt 270 kr,men varer i 2 måneder.Mine tips til fyldigere hår er panto3,spis sunt og drikk mye vann,Avokado og omega 3.Ikke bruk så mye varme på håret ditt,bare når du må.

Jeg merket stor forskjell med panto 3 som sagt har gått på det nå i litt over 2 måneder og merker at det vokser nye hår foran på hodet som ikke har vært der.Håret vokser utrolig fort,jeg fikk komentar fra frisøren hvor fort håret mitt har vokst og ser så fint ut:)Du må være tålmodig :)En annen ting je g har hørt skal være bra er flytende b vitamin eks b tonin,men det er unødvendig hvis du tar panto 3.Lykke til og skriv gjerne om det hjelper deg også. :klemmer:

Skrevet

Anngående de shampoene har jeg ikke noen tro på de?Håret vokser trossalt innenfra og må ha næring innenfra.Hvordan skal en shampo trenge inn i hodebunnen.Bortkasta penger spør du meg.Hilsen anonym over.

Skrevet

Hei det er meg anonym som skrev til deg om panto 3.Den kjøpes på helsekost er litt dyr rundt 270 kr,men varer i 2 måneder.Mine tips til fyldigere hår er panto3,spis sunt og drikk mye vann,Avokado og omega 3.Ikke bruk så mye varme på håret ditt,bare når du må.

Jeg merket stor forskjell med panto 3 som sagt har gått på det nå i litt over 2 måneder og merker at det vokser nye hår foran på hodet som ikke har vært der.Håret vokser utrolig fort,jeg fikk komentar fra frisøren hvor fort håret mitt har vokst og ser så fint ut:)Du må være tålmodig :)En annen ting je g har hørt skal være bra er flytende b vitamin eks b tonin,men det er unødvendig hvis du tar panto 3.Lykke til og skriv gjerne om det hjelper deg også. :klemmer:

Tusen takk til deg, dette var så godt å høre. Krysser fingrene for at det funker på meg også... :-)

Er også litt skeptisk til de sjampoene, men er villig til å prøve alt... Kan uansett hende at den type sjampo er bedre for håret mitt enn annen slags butikksjampo, muligens. Men Panto 3 høres veldig bra ut!

Skrevet

Tusen takk til deg, dette var så godt å høre. Krysser fingrene for at det funker på meg også... :-)

Er også litt skeptisk til de sjampoene, men er villig til å prøve alt... Kan uansett hende at den type sjampo er bedre for håret mitt enn annen slags butikksjampo, muligens. Men Panto 3 høres veldig bra ut!

Hei meg igjen..Jeg vet lite om de sjmpoene,men du kan høre med en frisør.Ellers så har de bra sjampo på helsekost som kanskje kan hjelpe mot håravfall.Du må nok starte innenfra.

Skrevet

Jeg fikk også tak i panto3 i dag,og lurer selvfølgelig på hvor lang tid det tar før man merker noe til den? Blir håret tykkere og fyldigere? *spent* ;)

Skrevet

Jeg fikk også tak i panto3 i dag,og lurer selvfølgelig på hvor lang tid det tar før man merker noe til den? Blir håret tykkere og fyldigere? *spent* ;)

Jeg merka forandring etter en måned vippene begynte å vokse seg tettere og fikk nye hår,håret mitt vokste utrolig fort og jeg begynte å miste mindre hår.Små hår foran på hodet sompluselig begynte å vokse.Jeg har tura på den.Etter å ha sett alt den inneholder skjønner jeg at den hjelper.

Næringsinnhold pr. 2 tabletter:

Vitamin A 500 mcg Vitamin B6 3 mg Sink 7,5 mg

Vitamin B1 2,2 mg Vitamin B12 6 mcg Jern 10 mg

Vitamin B2 2,4 mg Biotin 225 mcg Selen 25 mcg

Niacin 32 mg Folsyre 200 mcg Mangan 1,5 mg

Pantotensyre 15 mg Vitamin E 9 mg Kobber 1 mg

Silica 20 mg

Alt dette er utrolig bra for håret.

Skrevet

Jeg merka forandring etter en måned vippene begynte å vokse seg tettere og fikk nye hår,håret mitt vokste utrolig fort og jeg begynte å miste mindre hår.Små hår foran på hodet sompluselig begynte å vokse.Jeg har tura på den.Etter å ha sett alt den inneholder skjønner jeg at den hjelper.

Silica 20 mg

Så bra!!! Gleder meg til å prøve, håper at det hjelper for meg også!

Skrevet

Silica 20 mg

Så bra!!! Gleder meg til å prøve, håper at det hjelper for meg også!

Skrevet

Ta b-vitaminer og tran hver dag, og drikk mye vann. :)

Skrevet

Ta b-vitaminer og tran hver dag, og drikk mye vann. :)

Jeg lurer litt på dette: vet dere om noen som har slitt med dette, og så har håret blitt mye bedre igjen? Jeg lurer på om håret mitt noen gang vil bli som det var for noen år siden... er det ikke litt med alder og sånn å gjøre også? (men jeg er jo bare 29..)

Men nå har jeg kjøpt Panto 3, og har stor tro på at denne vil funke! Skal holde dere oppdatert :-)

Skrevet

Hahaha, jeg ser seriøst ut som en tomat i ansiktet etter denne panto3!! Leste at jeg kunne få forbigående rødhet,men noe så ille? Stod i fin kontrast til snøen når jeg var ute å henta ved i stad hvertfall. Flere som har denne "bivirkningen"??

Håper det går over snart,ellers må jeg revurdere hele greia.Sånn går det jo ikke an å gå nå til jul :fnise:

Skrevet

Jeg lurer litt på dette: vet dere om noen som har slitt med dette, og så har håret blitt mye bedre igjen? Jeg lurer på om håret mitt noen gang vil bli som det var for noen år siden... er det ikke litt med alder og sånn å gjøre også? (men jeg er jo bare 29..)

Men nå har jeg kjøpt Panto 3, og har stor tro på at denne vil funke! Skal holde dere oppdatert :-)

Jeg er også 29 år, og tror nok ikke håret kommer til å bli som det en gang var.Ikke hos meg i allefall,da må jeg klippe det pinnkort igjen i såfall.Og det gjør jeg aldri igjen ;) Nå er jo håret sikkert farget og slitt på den måten og panoten reparerer vel ikke den slags slitasje på håret!? Er jo kun innenfra,eller?...tja....kanskje :klø:

Skrevet

Hahaha, jeg ser seriøst ut som en tomat i ansiktet etter denne panto3!! Leste at jeg kunne få forbigående rødhet,men noe så ille? Stod i fin kontrast til snøen når jeg var ute å henta ved i stad hvertfall. Flere som har denne "bivirkningen"??

Håper det går over snart,ellers må jeg revurdere hele greia.Sånn går det jo ikke an å gå nå til jul :fnise:

Hahahaha opplevd dette selv den første uka så ga det seg.Men om du tar pillene etter frokost så blir du ikke rød i ansiktet.Bare et lite tips:)Dere er bare 29 år ingen alder det vel.Hadde vært noe helt annet om dere var 50 år.Lykke til til begge 2.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...