taylor83 Skrevet 20. desember 2010 #1 Skrevet 20. desember 2010 Hva skjedde? En varm sommerdag i juli ble jeg med han hjem. Kjente han fra før av. I taxien var det full klinings og vi glemte å si hvor vi skulle etter at kompisene hans hadde hoppet av tidligere. Taxien hadde svingt inn til siden og hadde sikkert stått der en god stund (med tanke på at taxiregningen i senere tid har kostet en hel del mindre). "Eeeh, jeg tror taxisjåføren vil ha adressen din?" Og klininga fortsatte. Vel hjemme hos han endte vi opp i senga. Der gikk det hele veien. Dette var i sommer... Vi har fortsatt sex og tar relativt ofte taxi sammen. NULL klining. Jeg føler at han ikke har lyst, og vil ikke presse meg på. Sexen er ikke av den mest fyrrige heller. Den funker bra, han tenner meg og jeg er fysisk tiltrukket. Sånt kommer ikke rekende på ei fjøl for å si det sånn. Derfor fortsetter jeg. Han har veldig draget på damene, men likevel velger han å holde på med meg...selv om ikke spenningen er der på samme måte som før. Vi snakket tidligere hva vi liker ifm sex, men det skjer ikke noe. Nå snakker vi ikke sammen utenom når vi møtes lengre heller. Det er nok jeg som må ta initiativ til å gjeninnføre klining igjen. Hvordan gjør jeg dette? Jeg synes det er supervanskelig. Jeg pleier ikke være den som tar styringen.
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2010 #2 Skrevet 20. desember 2010 Jeg pleier ikke være den som tar styringen. Da får du jo sjansen til å lære noe, ikke sant.
Ziegel Skrevet 20. desember 2010 #3 Skrevet 20. desember 2010 Ååååneeeei, huff... Må jenta ta initiativet for en gang skyld Av alle jeg har vært rotet med, har jeg måttet ta styringen for klinings. Det er ikke sånn at det er mindre "vanskelig" for oss gutter, men noen må jo gjøre det. Så da kan du bruke dette til å lære litt også, som nevnt over
taylor83 Skrevet 20. desember 2010 Forfatter #4 Skrevet 20. desember 2010 Jeg er vant til pågående menn, og tenker derfor at han kanskje ikke har lyst til å kline? Fordi han vil markere at dette er kun sex, og ikke noe mer enn det (selv om han ikke skal ha noe grunn til det). Er jeg helt ute på vidda, eller ønsker menn å kline i en slik situasjon selv om de ikke viser det?
Ziegel Skrevet 20. desember 2010 #5 Skrevet 20. desember 2010 Kline er digg det og, uansett om det kun er for sex eller annet. Kanskje noen syntes det er litt "personlig". Og ja, han kan evnt være like nervøs for å ta skrittet, slik som deg.
Gjest brutal_mann Skrevet 20. desember 2010 #6 Skrevet 20. desember 2010 Ingen klining, ingen passion. Sånn er det med den saken...
taylor83 Skrevet 20. desember 2010 Forfatter #7 Skrevet 20. desember 2010 Ingen klining, ingen passion. Sånn er det med den saken... Mener du at det må klining til for å få passion? Eller at klining og passion ikke hører med til et slik sex-forhold som da dette er?
Gjest brutal_mann Skrevet 20. desember 2010 #8 Skrevet 20. desember 2010 Mener du at det må klining til for å få passion? Eller at klining og passion ikke hører med til et slik sex-forhold som da dette er? Nettopp. dette er følelsesløs knulling. Hverken mer eller mindre. Det vil ikke bli mer heller, men kan bli mindre.
taylor83 Skrevet 21. desember 2010 Forfatter #9 Skrevet 21. desember 2010 Nettopp. dette er følelsesløs knulling. Hverken mer eller mindre. Det vil ikke bli mer heller, men kan bli mindre. Bare for å ha det klart; er kun ute etter sex, ikke noe mer. Det er bare det at han er så soft. Ligger med sine bein flettet i mine og stryker på meg. Så er vel ikke følelseløs sånn sett. Savner bare action og den "kaste-seg-over-hverandre" som vi hadde i starten. Virker som om han er mer usikker nå enn de første par gangene vi hadde sex. Sier ikke at det er ille slik vi har det nå heller, for all del, men det er nesten som vi er et gammelt ektepar. Forbinder slik "tilfeldig" sex med litt mer fart,jeg. Mulig jeg som setter ting litt i bås...
Gjest brutal_mann Skrevet 21. desember 2010 #10 Skrevet 21. desember 2010 Bare for å ha det klart; er kun ute etter sex, ikke noe mer. Det er bare det at han er så soft. Ligger med sine bein flettet i mine og stryker på meg. Så er vel ikke følelseløs sånn sett. Savner bare action og den "kaste-seg-over-hverandre" som vi hadde i starten. Virker som om han er mer usikker nå enn de første par gangene vi hadde sex. Sier ikke at det er ille slik vi har det nå heller, for all del, men det er nesten som vi er et gammelt ektepar. Forbinder slik "tilfeldig" sex med litt mer fart,jeg. Mulig jeg som setter ting litt i bås... Disse to er uforenelige og du lyver for deg selv. Du vil ha mer enn sex. Du vil ha lidenskap. Du vil føle deg som en spesiell person for han. Jeg tipper at han har forstått det og derfor holder igjen. Eventuelt at han vil mer men merker din påtatte avvisning. Uansett, hele greia her er et vogntog på vei mot et stup. Det blir sånn når folk ikke er ærlige mot seg selv. Så kan du spekulere i om ærlighet varer lengst... (For ordens skyld, jeg mener ikke det).
taylor83 Skrevet 21. desember 2010 Forfatter #11 Skrevet 21. desember 2010 Disse to er uforenelige og du lyver for deg selv. Du vil ha mer enn sex. Du vil ha lidenskap. Du vil føle deg som en spesiell person for han. Jeg tipper at han har forstått det og derfor holder igjen. Eventuelt at han vil mer men merker din påtatte avvisning. Uansett, hele greia her er et vogntog på vei mot et stup. Det blir sånn når folk ikke er ærlige mot seg selv. Så kan du spekulere i om ærlighet varer lengst... (For ordens skyld, jeg mener ikke det). Vet ikke om lidenskap er rett ord. Jeg velger å bruke ordet "action". Er enig i at det kan være lidenskapelig når man "kaster" seg over noen, men også når man ligger der og koser tett inntil hverandre. Det er ikke lidenskapen jeg vil ha. Kan han være uerfaren med slike forhold, eller er det jeg som setter han i bås? Jeg er nemlig vant til kjærester som er av kose-typene, og random sengekamerater som er mer pågående.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå