AnonymBruker Skrevet 20. desember 2010 #1 Skrevet 20. desember 2010 Er det mulig å få hemmelig mailadresse? Hvordan?
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2010 #2 Skrevet 20. desember 2010 Hva mener du med hemmelig mailadresse? Du kan f.eks. lage deg en gmailadresse og da velger du jo selv alt som står foran @gmail.com. Selv om du må skrive inn navn så kan du kalle deg hva som helst.
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2010 #3 Skrevet 20. desember 2010 Regner med du sikter til e-mail siden du skriver mailadresse. Hotmail.com eller gmail.com.
Gjest Cho Skrevet 20. desember 2010 #4 Skrevet 20. desember 2010 Så lenge du ikke gir ut adressen til noen så er den jo hemmelig. Mailadresser blir ikke automatisk tilknyttet navnet ditt i telefonkatalogen f.eks. slik som telefonnumre gjør.
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2010 #5 Skrevet 21. desember 2010 Nei, jeg mener adresser hvor navnet ikke er knyttet opp mot den. Hvis jeg feks får mail fra en person i outlook, kommer navnet automatisk opp på hvem det er fra uten at jeg har lagret det. Da må jo mailadressen kan en tilknyting til navnet?
charlott Skrevet 21. desember 2010 #6 Skrevet 21. desember 2010 Hvis jeg feks får mail fra en person i outlook, kommer navnet automatisk opp på hvem det er fra uten at jeg har lagret det. Da må jo mailadressen kan en tilknyting til navnet? Du får opp navnet til avsender kun fordi avsender har lagt navnet sitt som avsender i sin epost-konto.
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2010 #7 Skrevet 21. desember 2010 Lag en mailkonto på Gmail. Når du skal registrere navn så kan du kalle deg Anne Hansen eller Bolla Pinnsvin eller noe helt annet. Dette er avsendernavnet som vil vises når du sender mail.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå