Gjest Ibico Skrevet 20. desember 2010 #1 Skrevet 20. desember 2010 Poppers er populært blandt en del menn for å øke nytelse ved runking. Vet iallefall at det er brukt i homsemiljøer, men blir det brukt av andre? Det er vel strengt tatt en eller annen form for medisin som man innhalerer ved sniffing og det øker ett eller annet i kroppen. Har ikke prøvd selv, men fått tilbudet ett par ganger... Noen som har tanker eller erfaringer?
Ziegel Skrevet 20. desember 2010 #2 Skrevet 20. desember 2010 (endret) Uhm, hva er poppers? <--- protected for flamers Endret 20. desember 2010 av Ziegel
Gjest Raindrops Skrevet 20. desember 2010 #3 Skrevet 20. desember 2010 Jeg sniffet en del poppers da jeg var yngre, men jeg brukte det ikke hovedsaklig til sex, men for rusens skyld. Ser ikke det helt store ved det, siden det ikke varer så veldig lenge, men det er litt digg når det holder på om jeg ikke husker feil. Mener å huske at det pulserte i hele kroppen, og at jeg hørte hjertet mitt dunke høyt i hele hodet. Man får sikkert god effekt om man sniffer det rett før en orgasme. Her står det litt om bivirkninger: http://www.lommelegen.no/328842/poppers-ufarlig
Gjest brutal_mann Skrevet 20. desember 2010 #4 Skrevet 20. desember 2010 Men igjen så er poppers forbudt...
Gjest Gjest Skrevet 20. desember 2010 #5 Skrevet 20. desember 2010 Jeg luktet på en flaske med dette i min ungdom og havnet til sengs, ja... Jeg er kvinne og husker jeg ble varm og klar.
Gjest KateW Skrevet 21. desember 2010 #6 Skrevet 21. desember 2010 Homser bruker poppers fordi det gjør at man slapper av i musklene, og gjør blant annet analsex lettere. En av effektene når man popper er at man blir så løs i analen at man promper som et uvær.
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2010 #7 Skrevet 21. desember 2010 Har prøvd poppers tidligere, men ikke ifm sex. Brukes vel av mange homofile for å gjøre analsex lettere, etter det jeg har hørt. Rusen i seg selv er lite interessant syns jeg.
Gjest HunterLady Skrevet 21. desember 2010 #8 Skrevet 21. desember 2010 Homser bruker poppers fordi det gjør at man slapper av i musklene, og gjør blant annet analsex lettere. En av effektene når man popper er at man blir så løs i analen at man promper som et uvær. Eller driter. I verste fall.
Gjest Raindrops Skrevet 21. desember 2010 #9 Skrevet 21. desember 2010 Huh, det merket aldri jeg noe av :klø: Hvis man vil ha noe til å slappe av med under sex, som også kan øke nytelsen (og man ikke er så nøye på norsk lov) er det uansett bedre å ta seg en god joint.
Gjest KateW Skrevet 21. desember 2010 #10 Skrevet 21. desember 2010 Men det er visstnok en av hovedgrunnene til at homofile bruker det ja, for å forenkle analsex. Amartylit, eller hva det heter har en effekt som går rett til musklene, på en helt annen måte og mer akutt enn en joint.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå