AnonymBruker Skrevet 20. desember 2010 #1 Skrevet 20. desember 2010 Hvor går grensen for hva som er okey og pågående? Jeg har møtt en, vi går veldig fint sammen og har hatt sex flere ganger. Ingen problemer der. Han har mindre barn 50 %, jeg har ikke barn. Jeg har ikke møtt barna, så vi ses kun annenhver uke. Og der kommer problemet. Når han har friuke, så er jeg nødvendigvis ikke første-prioritet, han kan invitere / gå på besøk til kamerater / vennepar. Er det bare jeg som synes det er rart? Dette er ganske i begynnelsen, jeg kan forstå at man prioriterer venner og familie etterhvert i et forhold, men sånn i begynnelsen? Jeg tenker på han 24/7 og har lyst å være med han, og føler litt på at vi får ikke tid sammen, er ikke sammen nok til å gi meg/oss næring. 2 kanskje 3 dager/kvelder annenhver uke? noen ganger har jeg så lyst å pushe på litt, men jeg lar være, jeg tenker vi får ta det i hans tempo, jeg vil jo ikke skremme han bort! Men jeg vil heller ikke være hun som bare alltid er der hver gang det passer i hans timeplan. Det må jo virke begge veier! Måtte bare få ut litt frustrasjon!
wahaj Skrevet 20. desember 2010 #2 Skrevet 20. desember 2010 Syns han bør få være med andre venner og når han har friuke, og ikke kun være med deg. Jeg skjønner at det kan være tungt å se han så sjeldent, men velger man en med barn, så må man nesten komme lenger bak i køen gitt.
AnneBonny Skrevet 21. desember 2010 #3 Skrevet 21. desember 2010 Men jeg vil heller ikke være hun som bare alltid er der hver gang det passer i hans timeplan. Det må jo virke begge veier! Måtte bare få ut litt frustrasjon! Du gir han mye tidsrom til sitt og vet at han har barn, men 2-3 kvelder annenhver uke er lite. En kan ikke bestemme andres prioriteringene, men jeg hadde nok endt opp med å miste interessen. Har dere kontakt ellers via sms, internett, telefonsamtaler? Viser han noe interesse generelt for hverdagen din? Har dere avklart eller snakket noe om hva dere ser etter? (vennskapelig sex, forhold etc)
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2010 #4 Skrevet 21. desember 2010 Jeg har vært der du er, og mistet til slutt interessen. Jeg tok det opp med han etterhvert, men fikk lite gehør. Veldig mye "Stakkars meg, skal jeg ikke få se vennene mine jeg da. Jeg som har gitt opp såå mye for barnet mitt. Du er egoistisk, du.". Kanskje jeg er egoistisk. Kanskje han var en dust. Uansett så gikk det ikke for oss. Og jeg skal aldri date noen med barn igjen. Orker ikke komme så langt bak hans prioriteringer.
Gjest Tidssone Skrevet 21. desember 2010 #5 Skrevet 21. desember 2010 Flere bør lese boken Han er faktisk ikke interessert. Å treffes et par ganger den uken han ikke har barna er lite.
Steinar40 Skrevet 21. desember 2010 #6 Skrevet 21. desember 2010 Jeg tok det opp med han etterhvert, men fikk lite gehør. Veldig mye "Stakkars meg, skal jeg ikke få se vennene mine jeg da. Jeg som har gitt opp såå mye for barnet mitt. Du er egoistisk, du.". Dette er en meget interessant belysning av hvor ego og bortskjemte de fleste folk er i dagens Norge. Det er faktisk skremmende å se. Eneste muligheten er å sette hardt-mot-hardt. Eller miste interessen.
Strenge Frk.Gerd Skrevet 21. desember 2010 #7 Skrevet 21. desember 2010 Flere bør lese boken Han er faktisk ikke interessert. Å treffes et par ganger den uken han ikke har barna er lite. Akkurat den boken kan man ta med en klype salt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå