Gå til innhold

Jeg har brukket beinet

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet (endret)

Ryddet for forsøk på identifisering av bruker.

Endret av Alice i Eventyrland
Videoannonse
Annonse
Skrevet
19 timer siden, Kristina5432 skrev:

Jaja jeg brukket ankelen sorry for og ta opp dette på nytt men når jeg spørte kirugen som skal operer meg om og kjøre bil med manuelt gir går ja sa han men ikke hopp ut av bilen sa han og en ting til måtte noen av dere ta ut skruer gjør det vondt eller kiler det 

Jeg måtte fjerne en skrue. Den skjedde et halvt år etter jeg brakk ankelen. Operasjonen ble gjort på sykehus under lokalbedøvelse. Jeg kjente ingen ting da, og det gjorde heller ikke så vondt etterpå. Det var ikke verre enn at jeg fint klarte å ta buss hjem.

Fram til jeg fikk fjernet skruen, var jeg plaget av at ankelen var stiv, men det ble bedre etter operasjonen. Nå fem og et halvt år etter bruddet, merker jeg ingen ting i ankelen. De første to-tre årene kunne det gjøre vondt hvis jeg gikk på ujevnt eller glatt underlag. Det er heldigvis helt borte nå.

Lykke til videre!

Skrevet

Dere sier det ja jeg er redd for sprøyter og så men vis det gjør vondt vet hvem jeg skal takke 

Skrevet

:sFun_sleeping::dry: er trøtt er slitten sv ankel brudde og spiser mye mer en før får ikke. På meg samme gammle tightsen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...