AnonymBruker Skrevet 11. mai 2016 #21 Skrevet 11. mai 2016 (endret) Ryddet for forsøk på identifisering av bruker. Endret 12. mai 2016 av Alice i Eventyrland
Perelandra Skrevet 12. mai 2016 #22 Skrevet 12. mai 2016 19 timer siden, Kristina5432 skrev: Jaja jeg brukket ankelen sorry for og ta opp dette på nytt men når jeg spørte kirugen som skal operer meg om og kjøre bil med manuelt gir går ja sa han men ikke hopp ut av bilen sa han og en ting til måtte noen av dere ta ut skruer gjør det vondt eller kiler det Jeg måtte fjerne en skrue. Den skjedde et halvt år etter jeg brakk ankelen. Operasjonen ble gjort på sykehus under lokalbedøvelse. Jeg kjente ingen ting da, og det gjorde heller ikke så vondt etterpå. Det var ikke verre enn at jeg fint klarte å ta buss hjem. Fram til jeg fikk fjernet skruen, var jeg plaget av at ankelen var stiv, men det ble bedre etter operasjonen. Nå fem og et halvt år etter bruddet, merker jeg ingen ting i ankelen. De første to-tre årene kunne det gjøre vondt hvis jeg gikk på ujevnt eller glatt underlag. Det er heldigvis helt borte nå. Lykke til videre!
Kristina5432 Skrevet 13. mai 2016 #23 Skrevet 13. mai 2016 Dere sier det ja jeg er redd for sprøyter og så men vis det gjør vondt vet hvem jeg skal takke
Kristina5432 Skrevet 13. mai 2016 #24 Skrevet 13. mai 2016 er trøtt er slitten sv ankel brudde og spiser mye mer en før får ikke. På meg samme gammle tightsen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå