Gjest Anonymous Skrevet 17. oktober 2003 #1 Del Skrevet 17. oktober 2003 Jeg har ei helt nydelig veninne og hun prater og deler alt med meg, det eneste vi begge har holdt stilt om er jentekos/sex. Jeg har så lyst til å ha det litt intimt med henne for hun stråler virkelig av alt godt. Hvordan finner jeg ut om hun kunne tenke seg litt kos og sånnt? Aner ikke hvordan jeg skal gå fram. Jeg er ikke lesbisk eller no, men vil prøve å kose med ei jente og spesielt henne for jeg vet vi begge kommer til å like det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mogens Skrevet 17. oktober 2003 #2 Del Skrevet 17. oktober 2003 Kan du ikke bare prøve å vinkle en samtale litt inn på temaet og høre hvordan hun stiller seg til forskjellige ting? Hvordan vet du at hun også kommer til å like det????? Mogens Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
la Flaca Skrevet 17. oktober 2003 #3 Del Skrevet 17. oktober 2003 Jeg har ei helt nydelig veninne og hun prater og deler alt med meg, det eneste vi begge har holdt stilt om er jentekos/sex. Jeg har så lyst til å ha det litt intimt med henne for hun stråler virkelig av alt godt. Hvordan finner jeg ut om hun kunne tenke seg litt kos og sånnt? Aner ikke hvordan jeg skal gå fram. Jeg er ikke lesbisk eller no, men vil prøve å kose med ei jente og spesielt henne for jeg vet vi begge kommer til å like det Kan dette være Linea_realist? Uansett, du får føle deg litt frem da. Som regel merker man når interessen er der, om det så er mannfolk eller kvinnfolk. Hvorfor ikke begynne å snakke om hva dere syns om jentesex, ikke no farlig det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 17. oktober 2003 #4 Del Skrevet 17. oktober 2003 Kan dette være Linea_realist? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. oktober 2003 #5 Del Skrevet 17. oktober 2003 håper det er meg!kunne tenkt meg det med ei venninne selv... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 17. oktober 2003 #6 Del Skrevet 17. oktober 2003 Jeg har ei helt nydelig veninne og hun prater og deler alt med meg, det eneste vi begge har holdt stilt om er jentekos/sex. Jeg har så lyst til å ha det litt intimt med henne for hun stråler virkelig av alt godt. Hvordan finner jeg ut om hun kunne tenke seg litt kos og sånnt? Aner ikke hvordan jeg skal gå fram. Jeg er ikke lesbisk eller no, men vil prøve å kose med ei jente og spesielt henne for jeg vet vi begge kommer til å like det Hør Vennskap og sex hører ikke sammen. Skaff deg heller ei venninne primært for sex. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. oktober 2003 #7 Del Skrevet 17. oktober 2003 Har også en venninne jeg snakker med alt om, og vi har det såå bra! Og jeg syns hun er nydelig og vakker. Og tror nok hun syns det samme om meg Men hadde hun tatt opp dette med jentekos/sex med meg, og forklart at hun ville prøve det tror jeg det hadde ødelagt MYE..... Vær forsiktig!! Men lykke til hvis du prøver da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madley Skrevet 17. oktober 2003 #8 Del Skrevet 17. oktober 2003 venner er for vennskap...ikke for å prøve ut seksualitet på... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Retz Skrevet 17. oktober 2003 #9 Del Skrevet 17. oktober 2003 Du spør henne selvfølgelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nokianna Skrevet 18. oktober 2003 #10 Del Skrevet 18. oktober 2003 Kyss henne en gang dere er ute på byen, så kan du i det minste si fylla har skylda Og du finner fort ut om hun vil no mere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå