Gå til innhold

Er jeg løs?

Fremhevede innlegg

Gjest caramiacaramella
Skrevet

Jeg tenker også at han kanskje er redd for at du skal bli gravid, eller som noen andre sa, at han kanskje liker å sprute utenfor. Uansett så tror jeg ikke du er vid i det hele tatt, han har jo gitt uttrykk for det motsatte. Bare snakk med ham du:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjenner han veldig godt inni meg, men det er jo ikke sikkert han opplever det på samme måte. Musklene bruker jeg også, føler at jeg ligger å spenner meg nesten hele akten fordi jeg vil være trangest mulig for han, men jeg kunne helt sikkert blitt flinkere til å trene dem til daglig.

I tillegg så opplever vi ofte at han har problemer med å holde på ereksjonen, at den ofte blir halvslapp underveis, og det hjelper ikke akkurat på selvtilliten min at jeg ikke klarer å holde han tent på meg. Da blir jeg lei meg og han frustrert også blir alt bare kjipt. Men jeg vet ikke om det egentlig har så mye med saken å gjøre..

Jeg håper iallefall at det er så enkelt som at han liker å komme utenfor.

-TS

Viss du ligger å anspenner deg hele tiden så tror jeg ikke det blir så godt for han..Jeg syns ofte at fitta er deiligst etter at hun har fått Orgasme for da er den helt avslappet, myk, god og åpen. Dersom du hele tiden annspenner deg så kan det bli for hardt og trangt og pikken blir overstimmulert og den blir lettere slapp p.g.a for mye stimmulering.

Dersom han runker mye så kan det ha MYE med at han blir lett slapp.. Dersom jeg har runket mye en periode og skal ha sex så blir jeg veldig lett slapp. Og det er vanskelig å holde den stiv lenge. Dersom jeg ikke runker og bare har sex med partner så er den stiv og hard og sexen kjennes positiv ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...