Gå til innhold

Er jeg løs?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg burde selvfølgelig spørre han det gjelder, men jeg synes det er litt skummelt å spørre om. Det er vel fordi jeg er redd for hva han vil si når jeg spørr rett ut.

Men saken er da at han nesten aldri kommer inni meg når vi har sex. Det har jo skjedd et par ganger men likevel. Så og si alltid trekker han seg ut, slik at enten han eller jeg runker han og så svelger jeg eller lar sæden sprute hvor enn han foretrekker. Jeg begynner å lure på om jeg er for løs. Om han rett og slett ikke klarer å komme inni meg, at det ikke blir godt nok.

Men jeg får det ikke til å stemme heller. Han sier jo at jeg er trang til han, og at det er digg. Når vi har sex lenge så tar han pauser fordi han sier at han holder på å komme. Men jeg vet ikke helt jeg. :(

Videoannonse
Annonse
Gjest Gorgonzola
Skrevet

Jeg burde selvfølgelig spørre han det gjelder........

Gjør det du.

Om svaret/forklaringen forvirrer kan du alltids spørre noen her etterpå.

• Liker 1
Skrevet

Det forrundrer meg stadig at det mest intime som å ha sex i alle varianter er en helt dagligdags ting...men å snakke sammen er kjempeskummelt? :klø:

• Liker 1
Skrevet

Vi er åpne mot hverandre når det kommer til sex, og det er bortimot ingenting jeg ikke kan foreslå av seksuelle aktiviteter foreksempel. Jeg er bare redd for å spørre, siden jeg er redd for svaret. Jeg lurte egentlig mest på om dette er noe som er nomalt, eller om det bare er fordi dama er løs at mannfolk gjør dette.

Jeg vet jo som sagt at dette er noe jeg burde ta opp med han det gjelder, det er det helt undødvendig av folk å påpeke siden jeg sier det selv i åpninginlegget. Kan dere ikke bare prøve å være greie å gi meg et ordentlig svar? Dette er virkelig vanskelig for meg...

Skrevet

Vi er åpne mot hverandre når det kommer til sex, og det er bortimot ingenting jeg ikke kan foreslå av seksuelle aktiviteter foreksempel. Jeg er bare redd for å spørre, siden jeg er redd for svaret. Jeg lurte egentlig mest på om dette er noe som er nomalt, eller om det bare er fordi dama er løs at mannfolk gjør dette.

Jeg vet jo som sagt at dette er noe jeg burde ta opp med han det gjelder, det er det helt undødvendig av folk å påpeke siden jeg sier det selv i åpninginlegget. Kan dere ikke bare prøve å være greie å gi meg et ordentlig svar? Dette er virkelig vanskelig for meg...

Tror nok ikke han syntes du er løs når han sier det er deilig. Og så har du jo skrevet at han tar det rolig når han merker at han er i ferd med å komme, så da liker han nok å holde på litt lenger.

En annen forklaring er jo kanskje at han liker å sprute utenfor, det er jo noen som liker det!

Men, så er det jo selvsagt mulig at dere oppleves ulikt for hverandre. Kjenner du han godt når han er inne i deg? Hvis ikke så er det noe begge kan gjøre noe med. Du kan ta knipeøvelser/trene skjedemuskulaturen, og han kan iblant bruke en penisring, kanskje med penispumpe først. Det gjør at han midlertidig blir større, spesielt i bredden. Selv kan jeg f. eks fint øke omkretsen fra 14 til ca 16 cm og lengden fra 18 til 21-22 cm dersom jeg og madammen tar en økt med pumpe og ring.

Husk bare på å være forsktig med bruk av slike hjelpemidler, det kan gjøre vondt hvis man pumper for hardt og bruker ring for lenge.

Skrevet

Tror nok ikke han syntes du er løs når han sier det er deilig. Og så har du jo skrevet at han tar det rolig når han merker at han er i ferd med å komme, så da liker han nok å holde på litt lenger.

En annen forklaring er jo kanskje at han liker å sprute utenfor, det er jo noen som liker det!

Men, så er det jo selvsagt mulig at dere oppleves ulikt for hverandre. Kjenner du han godt når han er inne i deg? Hvis ikke så er det noe begge kan gjøre noe med. Du kan ta knipeøvelser/trene skjedemuskulaturen, og han kan iblant bruke en penisring, kanskje med penispumpe først. Det gjør at han midlertidig blir større, spesielt i bredden. Selv kan jeg f. eks fint øke omkretsen fra 14 til ca 16 cm og lengden fra 18 til 21-22 cm dersom jeg og madammen tar en økt med pumpe og ring.

Husk bare på å være forsktig med bruk av slike hjelpemidler, det kan gjøre vondt hvis man pumper for hardt og bruker ring for lenge.

Jeg kjenner han veldig godt inni meg, men det er jo ikke sikkert han opplever det på samme måte. Musklene bruker jeg også, føler at jeg ligger å spenner meg nesten hele akten fordi jeg vil være trangest mulig for han, men jeg kunne helt sikkert blitt flinkere til å trene dem til daglig.

I tillegg så opplever vi ofte at han har problemer med å holde på ereksjonen, at den ofte blir halvslapp underveis, og det hjelper ikke akkurat på selvtilliten min at jeg ikke klarer å holde han tent på meg. Da blir jeg lei meg og han frustrert også blir alt bare kjipt. Men jeg vet ikke om det egentlig har så mye med saken å gjøre..

Jeg håper iallefall at det er så enkelt som at han liker å komme utenfor.

-TS

Skrevet

Løs betyr noe helt annet enn du har ment her. Det betyr løs på tråden. Du lurer på om du er for vid.

• Liker 1
Skrevet

Er flere menn som foretrekker å komme utenfor enn inni damen også da. Kan jo være tilfelle. Og det at han ikke klarer å være stiv over lengre tid kan det være flere årsaker til også. Trenger ikke alltid ha noe med deg å gjøre.

Men ingen av oss har en fasit på noe av det her, så du bør nok bare ta en prat med han, ja. :jepp:

Gjest Raindrops
Skrevet

Løs betyr noe helt annet enn du har ment her. Det betyr løs på tråden. Du lurer på om du er for vid.

Løs kan bety begge deler, iallefall der jeg kommer fra, mulig det har med dialekt å gjøre.

Skrevet

Kanskje han har angst for å gjøre deg gravid?

Good thinking, Sherlock. Jeg har det på samme måten, dvs. trekker meg alltid ut før ejakulering, nettopp fordi tanken på en mulig graviditet gjør meg hvit av skrekk. Jeg gjør også det samme selv med kondom på, for å redusere sjansen for graviditet i tilfelle kondomen ikke er helt tett.

Skrevet

Jeg tipper at det bare er det at han liker å komme andre plasser på deg. Kan skjønne det godt, er litt digg å se det skje.

Skrevet

Good thinking, Sherlock. Jeg har det på samme måten, dvs. trekker meg alltid ut før ejakulering, nettopp fordi tanken på en mulig graviditet gjør meg hvit av skrekk. Jeg gjør også det samme selv med kondom på, for å redusere sjansen for graviditet i tilfelle kondomen ikke er helt tett.

Vet du virkelig ikke at du kan gjøre dama gravid FØR utløsning da? Det er ikke mye som skal til. En minidråpe er nok.
Skrevet

Jeg burde selvfølgelig spørre han det gjelder, men jeg synes det er litt skummelt å spørre om. Det er vel fordi jeg er redd for hva han vil si når jeg spørr rett ut.

Men saken er da at han nesten aldri kommer inni meg når vi har sex. Det har jo skjedd et par ganger men likevel. Så og si alltid trekker han seg ut, slik at enten han eller jeg runker han og så svelger jeg eller lar sæden sprute hvor enn han foretrekker. Jeg begynner å lure på om jeg er for løs. Om han rett og slett ikke klarer å komme inni meg, at det ikke blir godt nok.

Men jeg får det ikke til å stemme heller. Han sier jo at jeg er trang til han, og at det er digg. Når vi har sex lenge så tar han pauser fordi han sier at han holder på å komme. Men jeg vet ikke helt jeg. :(

Bruker dere prevensjon? Hvis dere ikke gjør er det ikke sikkert han ønsker bli far.

Stoler han på eks.du bruker p-piller selv om du sier det.

Bare noen tanker som slo meg.

Lykke til håper dere finenr ut av det.

Skrevet

Vet du virkelig ikke at du kan gjøre dama gravid FØR utløsning da? Det er ikke mye som skal til. En minidråpe er nok.

Eh, jo. Det var derfor jeg sa REDUSERE sjansen for graviditet. Capiche?

• Liker 1
Skrevet

Jeg er bare redd for å spørre, siden jeg er redd for svaret.

Det han tenker om saken forandrer seg jo ikke av at du ikke spør.

Kanskje han er redd for at du skal bli gravid selv om du går på p-piller?

Skrevet

Har alle damer tillitsproblemer? Jeg har også en dame som spør og graver hver dag om og om igjen om hun er fin, om hun er slik, om hun er for sånn og for slik. Det er utrolig slitsomt i lengden. Nå har dette holdt på slik i over 1 år. Jeg synes hun er verdens fineste, og ingenting galt overhode. Men alikevel klarer hun ikke forstå dette selv. Hva er poenget med å spørre partneren sin da? Det blir som å leve på en røksky som går i oppløsning etter 1 dag.

Skrevet

Selvsagt er du løs og tøs! du er jo norsk :skratte:

Skrevet

Kanskje han har erfaring med damer som synes at det er svineri at han kommer i skjeden? Kanskje han er redd for å spørre deg om du vil ha det inni?

Skrevet

Om du lar han sprute deg i munnen istedet er du ikke løs, men snarere HELT RÅ!! :)

Hadde dama mi latt meg komme i munnen hennes, ville jeg hatt sex MYE oftere. Det er noe med munnsprut som gjør gutter så utrolig kåte. Man kan faktisk ikke skjønne det hvis man er jente tror jeg :)

La han forsette med munnsprutingen, og du vil ha en meget glad kjæreste ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...