Gå til innhold

Er disse skoene stilige?

Anbefalte innlegg

Gjest Nabojenta
Skrevet

Jeg har sett meg ut noen sko på nettet som jeg vurderer å kjøpe. Jeg syns de var spesielle og stilige.

Men hva syns dere om disse?

Stilige eller stygge?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes de er stygge..

Skrevet

Jeg er veldig enig i at de var spesielle, men særlig pene eller stiligere derimot kan jeg ikke si de var. Så rett og slett litt billige og dårlige ut. Tror nok du kan finne lignende sko som er varme, god kvalitet og som ser mye bedre ut ;)

Skrevet

Jeg synes ikke de var fine. Hadde kanskje vært bedre uten alle de "knappene".

Skrevet

jeg elsker Blowfishsko! de er kjempekule. har lenge hatt lyst på en av de korte variantene. knappene er jo hele greia, omtrent.

synes de er kjempesøte, og etter hva jeg har hørt, varme og gode. jeg ville kjøpt de hadde jeg vært deg!

Skrevet

Syns de var stilige! Spesielle, men stilige.

Skrevet

Jeg syns ikke de var spesielt fine, nei.

Skrevet

Hvorfor betyr det noe hva en gjeng fremmede jenter mener?

Øv deg på å bli sikker på egen smak, så får du din egen stil! :)

Liker du skoene så kjøper du dem. Liker du dem ikke så la for all del være! Er du i tvil; se etter om du finner noen andre som du faller mer for. Vanskelig?

• Liker 1
Skrevet

Likte de bedre som lave.

Gjest Nabojenta
Skrevet

Hvorfor betyr det noe hva en gjeng fremmede jenter mener?

Øv deg på å bli sikker på egen smak, så får du din egen stil! :)

Liker du skoene så kjøper du dem. Liker du dem ikke så la for all del være! Er du i tvil; se etter om du finner noen andre som du faller mer for. Vanskelig?

Jeg hadde uansett tenkt å kjøpe de, tenkte bare det kunne være moro å se hva andre mente om de.

De på bildet jeg linket til, ser forresten litt annerledes ut enn bildet av de jeg hadde tenkt å kjøpe på Brados.

Gjest Nabojenta
Skrevet

jeg elsker Blowfishsko! de er kjempekule. har lenge hatt lyst på en av de korte variantene. knappene er jo hele greia, omtrent.

synes de er kjempesøte, og etter hva jeg har hørt, varme og gode. jeg ville kjøpt de hadde jeg vært deg!

Ja har lyst på de korte og, syns begge versonene er stilige:) Og ballerina skoene deres er også noe jeg kunne ha tenkt meg:)

Skrevet

Jeg synes ikke de var noe fine, nei, men så spiller jo ikke det noen rolle da det ikke er jeg som skal bruke dem :)

Skrevet (endret)

røffe, fine store ringer og langt skaft. Herlig personlighet og sikkert behaglige.

Er det noe særlig såle på de eller blir du bliten av dårlige dempingen?

Så de er laget av twill som er et slags stoff-materiale

Stoff vil ikke holde veldig lenge om du ikke passer veldig godt på de og unngår slaps og regn. De kan oxo farge lett av.

Hva er de fóret med?

Endret av Wonders
Gjest Nabojenta
Skrevet

Så ei dame på flyplassen med de skoene igår, og da fant jeg ut at jeg skulle definitivt ha de:) Skinnaktig stoff med lilla farge inni. :jepp:

Skrevet

jepp, godt kjøp. Vanskelig å få tak i sko uten om det vanlige her i landet, :popcorn:

Skrevet (endret)

Synes ikke de var særlig spesielle, helt vanlige. Ok synes jeg, men ikke noe jeg måtte absolutt ha.

Disse derimot.. :sikle:

Endret av Bond
Skrevet

Inte min smak, men det betyder inte att det skulle vara stygga på dig. Om du gillar dem så tycker jag att du ska satsa!

Gjest Badabing
Skrevet

Ikke så stilige akkurat, men ganske søte :)

Jeg tror også jeg likte dem best i lave.

Skrevet

De så sikkelig stygge ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...