Isabelle_ Skrevet 20. desember 2010 #1 Skrevet 20. desember 2010 Har gått en del runder med meg selv i håp om å finne julegave til min kjære sambo (24 år). Skriver her i håp om å få noen gode tips. Til info: - Han har allerede fått klokke, smykke, armbånd (bruker ikke så mye acessories). - Han ønsker egentlig ikke seg klær (eller sko) - Han har ikke noen favorittserie som jeg kunne kjøpt på DVD-boks e.l. - Han har mobiltlf (jobbtilf), digitalkamera, PS3 og Nintendo Wii - Gaven skal åpnes sammen med familie (inkl unger) så dirty gifts er off the table Har noen tips til hva jeg står igjen med? Eneste han kunne bidra med når jeg spurte hva han ønsket seg var sesongkort (fotball) så det får gjerne være nødløsningen men hadde vært gøyalt å gitt noe han ikke visste hva var..
andemor Skrevet 20. desember 2010 #2 Skrevet 20. desember 2010 Hmmm. Tror jammen jeg hadde gått for sesongkortet jeg. Min mann er også vanskelig å kjøpe til, av sammen grunner som det du har, og han får det han ønsker seg til jul rett og slett. Orker ikke være fantasifull når han er så utrolig kresen. Eneste vellykka "overraskelse" var et hjemmestrikket skjerf, men den er jo nå oppbrukt. :gjeiper:
Piggsvin Skrevet 20. desember 2010 #3 Skrevet 20. desember 2010 Bøker! Det får alltid min samboer. Han likte ikke å lese før men så fikk han så mange spennende bøker av meg at han nå har blitt rene lese-hesten.
Isabelle_ Skrevet 20. desember 2010 Forfatter #4 Skrevet 20. desember 2010 Ja enkleste er nok sesongkortet, har bare så innmari lyst å kjøpe noe til ham som han ikke forventer på en måte Men slik er det vel når man har vært sammen et par år, har kjøpt en del presanger når jeg tenker meg om (jul, bursdag, årsdagen, valentins osv)
Gjest Iah Skrevet 20. desember 2010 #5 Skrevet 20. desember 2010 Abonnement på et blad? Konsertbilletter? En storby-weekend?
Gjest Mauna Lee Skrevet 20. desember 2010 #6 Skrevet 20. desember 2010 Gran Turismo til PS3.. kanskje ikke så veldig originalt men
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2010 #7 Skrevet 20. desember 2010 Et brettspill? Jeg synes det er en veldig koselig kjæresteting å spille brettspill sammen. TP og Backgammon er fine spill for to. Settlers er også et veldig morsomt spill, men da skal man helst være fire. Andre ting som ikke har vært nevnt er hudpleieprodukter (spørs jo om han vil synes det er for ”femi”), de fra Clinique til menn er visstnok bra.
Isabelle_ Skrevet 20. desember 2010 Forfatter #8 Skrevet 20. desember 2010 Blader og bøker er heller lite populært da han ikke liker å lese (dysleksi)...
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2010 #9 Skrevet 20. desember 2010 Spill til PS3? Headset til PS3? Jeg har kjøpt barbermaskin til mannen min, det kan også være et tips...
Isabelle_ Skrevet 20. desember 2010 Forfatter #10 Skrevet 20. desember 2010 Konsertbilletter - Han er ikke fan av noe spes band/artist En storby-weekend - Har vært inne på tanken, men blir fryktelig dyrt Gran Turismo til PS3 - Han spiller kun FIFA11 for øyeblikket, ikke så særlig på bilspill Brettspill - Skal definitivt sjekke ut Er nødt til å finne et kult Hudpleieprodukter - Been there, bought that, han glemmer de bare ut.. mannfolk Headsett til PS3 - Har kjøpt det til han tidligere Barbermaskin - Har han (relativt ny også) Som sagt folkens, er det rart jeg kaller han en vanskelig nøtt?
skruf Skrevet 20. desember 2010 #11 Skrevet 20. desember 2010 Mannen min har det meste av det han trenger....så jeg har kjøpt litt forskjellig til han! Han er jakt og turglad, så jeg har kjøpt Helly Hansen varmelongs og underskjorte til han. Siden han hater shopping begynner noen av skjortene hans (han er en skjortemann, bruker aldri gensre) å bli temmelige loslitte, så jeg kjøpte og ei bruksskjorte på Carlings til han. Fra barna får han den siste Lars Monsen boka. Hadde egentlig tenkt å kjøpe Ipod til han, men det kjøpte han seg selvfølgelig selv for litt siden.... Har han ikke noen hobbyer eller interesser du kunne vinklet en gave mot da? De fleste menn elsker tekniske dupetitter.... Hva med sportsutstyr? Nytt treningstøy? Ga forresten mannen min truger og ei god flaske konjakk i fjor....
Gjest Mauna Lee Skrevet 20. desember 2010 #12 Skrevet 20. desember 2010 Gavekort på kino og middag. Mat liker vel de fleste mannfolk? også kan du jo hive inn en actionfilm også.
Isabelle_ Skrevet 20. desember 2010 Forfatter #13 Skrevet 20. desember 2010 Gavekort på kino og middag. Mat liker vel de fleste mannfolk? også kan du jo hive inn en actionfilm også. Tror jeg kanskje skal satse på: Et brettspill Middag på Big Horn og kino etterpå Har begynt i fast jobb etter mange år som student så bruker gjerne litt ekstra på sambo i år
Isabelle_ Skrevet 20. desember 2010 Forfatter #15 Skrevet 20. desember 2010 Ja nå blir vel utfordringen å finne et gøyalt brettspill. Vet om et bra; 20 spørsmål. Noen andre som har tips om gøyale brettspill?
Gjest Miam Skrevet 20. desember 2010 #16 Skrevet 20. desember 2010 Jeg stemmer for Bezzerwizzer, Ticket to Ride, Når skjedde det?, Alias (evt. Partyalias), Clue eller Ligretto!
sjøhest Skrevet 21. desember 2010 #17 Skrevet 21. desember 2010 Alias er kjempegøy for de som er litt "på hugget", bør være litt gira og "med" når en spiller det. Kan vel kalles selskapsspill
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2010 #18 Skrevet 22. desember 2010 Annbefaler å ta turen på Outland for å se etter brettspill. De har kjempebra utvalg bedre i forhold til bokhandel, og ofte er litt billigere også. I tillegg er det mye mer sjanse for at de som jobber der kan komme med tips om hva som er bra. Jeg synes Carcassonne er gøy. Det er Kokkelimonke også (helt forskjellige type spill).
Gjest hopeful Skrevet 22. desember 2010 #19 Skrevet 22. desember 2010 Hva med en opplevelsesgave? Fallskjermhopp, paragliding, rafting, osv?
Gjest hopeful Skrevet 22. desember 2010 #20 Skrevet 22. desember 2010 Hva med en opplevelsesgave? Fallskjermhopp, paragliding, rafting, osv?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå