jea Skrevet 17. oktober 2003 #1 Skrevet 17. oktober 2003 Vi skal bestille ringer herfra http://www.protoart.no/gifteringer.htm Vi har laget våre egne ringer,så nå skal vi bare finne str før vi bestiller Vi skal ha type ring nest nederst5mm og i børstet hvitt gull.. Og det skal stå :navn+navn=1 Og dato inni eller utenpå :D
liv Skrevet 17. oktober 2003 #2 Skrevet 17. oktober 2003 sånn ringenes herre ring nesten det jo stilig
jea Skrevet 17. oktober 2003 Forfatter #4 Skrevet 17. oktober 2003 LIV:Hmm det har jeg ikke tenkt på..Artig TEX:Nei de er ikke buet innvendig,men litt smalere mot finger..Vansklig å forklare ja :oops:
Gjest Tex Skrevet 17. oktober 2003 #5 Skrevet 17. oktober 2003 Har du prøvd dem på fingeren? Vi var og prøvde noen ringer, jeg husker ikke om de var buet eller ikke men de var grusomt ekle å ha på seg..... De lignet ikke på dine, jeg ville bare si ifra at det kan være lurt å prøve på fingeren noe du skal gå med de neste sytti åra.....
jea Skrevet 17. oktober 2003 Forfatter #6 Skrevet 17. oktober 2003 TEX:Ja vi har vært i butikker og prøvd..Og de forlovesles ringene vi har nå er lik form på de vi bestiller...Så jeg tror nok att vi blir så fornøyd atte..Men hva syns du om teksten??
Gjest Tex Skrevet 17. oktober 2003 #7 Skrevet 17. oktober 2003 Du skal ha jea+jeamannen=1 på utsiden av ringen var det sånn og forstå? pluss dato enten inni eller uttapå?
jea Skrevet 17. oktober 2003 Forfatter #8 Skrevet 17. oktober 2003 TEX:riktig.Tror vi skal ha dato inni jeg... Så på hans ring står mitt navn først ,og på min ,hans navn først!!
Gjest Tex Skrevet 17. oktober 2003 #9 Skrevet 17. oktober 2003 Hvis dere ikke har for lange navn blir det sikkert kjempestilig!!! Jeg vet om et par som har gjort omtrent det samme, på hennes ring står hans navn på utsiden og omvendt... de har dato på innsiden..... De har ganske korte navn, slik at du ser tydelig navnene.... kjempetøft!!
jea Skrevet 17. oktober 2003 Forfatter #10 Skrevet 17. oktober 2003 TEX:Jeg har 8 bokstaver og han har 6b... Vi har laget en skisse av ringene så det ser ganske bra ut..Skal nok bli så stilige så..Vi sysn det er litt artig med annerledes ringer :D Men du tex dere kan jo se ringene våre på bryllupsnatta dere da Vi sees jo vi da
lilens Skrevet 17. oktober 2003 #11 Skrevet 17. oktober 2003 Hvor mye måtte dere betale for to ringer da?
tuji Skrevet 17. oktober 2003 #12 Skrevet 17. oktober 2003 Det eneste som kanskje er litt dumt er å bruke børstet, hvitt gull. Børstet gull blir fort blankt, og hvitt gull blir fort grått. Men hvis dere er forberedt på å pusse opp ringene ganske ofte er ikke det noe problem.
Gjest Tex Skrevet 17. oktober 2003 #13 Skrevet 17. oktober 2003 Men du tex dere kan jo se ringene våre på bryllupsnatta dere da Vi sees jo vi da Ja, da kan vi sammenligne!!!!
jea Skrevet 17. oktober 2003 Forfatter #14 Skrevet 17. oktober 2003 LILENS;Vi betaler 5100kr for begge ringene, for det vi har blitt enige om..pris kommer ann på hva du velger..
Bente Skrevet 17. oktober 2003 #15 Skrevet 17. oktober 2003 Vi ar 5 mm ringer der vi har "komponert" en tekst selv, oversatt den til alveskrift (slik som i ringenes herre) og gravert den utenpå ringene. Skal bruke disse da vi gifter oss også. Har fått mye positiv respons på dette :D
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå