Gå til innhold

Er du lykkelig ?

Fremhevede innlegg

Gjest Lebewesen93
Skrevet

Når du ikke gjør noen ting, bare sitter på pcn eller ser på tv osv

Er du GLAD inni deg da ?

Eller må du holde på med noe for å la være å sitte å tenke på negative ting ?

Jeg vet ikke helt hva jeg er, jeg. Er sjeldent ordentlig glad, og om jeg er det så varer det bare en time eller to.

Ellers kan jeg være "normal" altså ikke tenke noe særlig over livet eller så er det alltid NOE som plager meg, uten at jeg vet hvorfor.

Hvordan har du det, sånn til vanlig ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Til vanlig er jeg ganske glad. Jeg har det bra og tenker positive tanker om meg og livet mitt. jeg koser meg, enten det er alene eller sammen med andre.

Akkurat nå har jeg det vondt inni meg så i dag må jeg rett og slett holde meg opptatt.

Skrevet

Ja jeg er lykkelig, takknemlig og generellt veldig gla!! :)) Spesielt nå før jul!! :):yvonne: Forelsket er jeg også, Enda forholdet ikke akkurat er nytt lengere ;) Det er deilig!! :rødme:

Gjest benighted
Skrevet

Er sjelden veldig glad. Men de gangene jeg er mest fornøyd er ofte når jeg ikke gjør noe spesielt. Men for tiden er det meste vondt uansett hva jeg gjør/ikke gjør.

Skrevet

Er sjelden veldig glad. Men de gangene jeg er mest fornøyd er ofte når jeg ikke gjør noe spesielt. Men for tiden er det meste vondt uansett hva jeg gjør/ikke gjør.

:/ Håper julen kan spre deg litt glede og kjærlighet! :)

Skrevet

Ja, jeg er lykkelig :) Akkurat nå saver jeg kjæresten noe innmari, og er litt rastløs og tafatt av den grunn, men det endrer ikke det faktum at jeg er lykkelig.

Gjest benighted
Skrevet

:/ Håper julen kan spre deg litt glede og kjærlighet! :)

Takk, men tviler sterkt på det. Men får prøve å gjøre det beste ut av den :)

Skrevet

Jeg er generelt sjeldent veldig glad, og takler det hele med sarkasme og selvironi. Jeg kan føle tidvis lykke sammen med jentungen. Vanskelig å tilfredsstille, kanskje? Jeg vet ikke.

Noen ganger hadde det vært fint å være mer "jentete". Bli glad av å shoppe for eksempel.

Skrevet

KAn ikke akkurat kalle det lykkelig, men er heller ikke spesielt ulykkelig for tida. kan vel kalle det likegyldig til det meste. eneste som gleder meg for tida er hunden min.

Skrevet

Nei!

Jeg har type som er kjempe snill ,men er ikke lykkelig for jeg føler at live mitt er et helvette til tider..Får se om det blir bedre av noen mnder på avrusningsgreier!

Heldivis har jeg en som jeg elsker og som elsker meg!

Skrevet

Når du ikke gjør noen ting, bare sitter på pcn eller ser på tv osv

Er du GLAD inni deg da ?

Eller må du holde på med noe for å la være å sitte å tenke på negative ting ?

Jeg vet ikke helt hva jeg er, jeg. Er sjeldent ordentlig glad, og om jeg er det så varer det bare en time eller to.

Ellers kan jeg være "normal" altså ikke tenke noe særlig over livet eller så er det alltid NOE som plager meg, uten at jeg vet hvorfor.

Hvordan har du det, sånn til vanlig ?

Depresjon?

Skrevet

jeg er tilfreds ja, Er ikke tilfredshet lykke i seg selv? Lykke kjenner jeg om jeg er til hjelp eller får svar på ting jeg lurer på.

Godt å ha slik tid i livet. Ingen maser, krever eller vil ha meg et annet sted. Er så godt å gjøre som jeg vil.

Gleden er best når den deles :klemmer:

Skrevet

Lykke er jo i seg selv en flyktig følelse, men, ja, jeg er generelt sett glad og fornøyd. Rett som det er så tar jeg meg i å erkjenne hvor utrolig heldig jeg er, som er født i Norge i dag. Som har en flott samboer, en herlig familie, har helsen i orden og evne og mulighet til å utdanne meg innnenfor det jeg er mest interessert i. Det betyr ikke at livet alltid er perfekt, eller at jeg ikke har tunge dager eller bekymringer. Men på det jevne er jeg glad og fornøyd med livet. :)

• Liker 1
Skrevet

Tja, den skalaen går veldig opp og ned her i gården. Men akkurat nå er jeg relativt glad, selvom jeg er syk. :forkjola:

Skrevet

Jeg er lykkelig, ja. Det er ting i livet mitt som er utfordrende. Jeg har foreldre som fortsetter å trakassere meg selv om jeg brøt kontakten med dem i fjor sommer. Jeg er for tiden sykemeldt grunnet betennelse etter operasjon, og kjeder meg grusomt mye. Men i livet mitt er det tusen ting som overskygger det som er drit. Jeg har en mann som er det fineste mennesket i verden, jeg har de søteste og mest omsorgsfulle svigerforeldrene en kan ha og sist, men ikke minst så har jeg to nyyydelige små gutter. Jeg har en jobb jeg liker, jeg har et hus jeg trives i, jeg har fantastiske venner og naboer og alle muligheter i verden.

Så ja, jeg er lykkelig :)

Skrevet

Utvendig går jeg med et smil om munnen, men inni meg kjenner jeg at noe ikke stemmer. Jeg føler meg til tider tung og likegyldig.Bruker mye tid på å høre på musikk og å forsvinne inn i TV verdenen. Eneste tida på døgnet jeg føler meg litt bedre er når jeg er på jobb. Jeg er stort sett en glad og munter person som lett forsvinner inn i muntre dagdrømmer og ser lyst på livet, men noe har endret seg den siste mnd. :tristbla:

Jeg vet vel hvorfor jeg føler som jeg gjør, men vet ikke helt hva jeg skal gjøre med det så da går jeg rundt i min egen "likegyldige" verden.

Men jeg tar meg selv i det at jeg skal tenke postivt og ikke sette meg til, så vi får se hva jula bringer!

Skrevet

Jeg er stort sett lykkelig, men har lett for å bekymre meg. Men jeg jobber med og tenke positivt og ihvertfall prøve og ikke bekymre meg over ting jeg ikke kan gjøre noe med.

Skrevet

JA!! Livet er rikt og om ca. halvannen måned skjer det mest fantastiske noensinne: jeg blir mamma....:hjerte:

Skrevet

Nei, jeg er ikke det. Jeg er redd for å være for lykkelig fordi fallhøyden blir så stor.

Skrevet

ja, jeg vil si at jeg er lykkelig, men jeg går ikke rundt hele tiden og kjenner noen intens lykkefølelse. Den dukker opp av og til når jeg tenker ekstra over enkelte ting, eller når jeg gleder meg til noe. Men kjenner meg nokså fornøyd det meste av tiden. Har samboer jeg er glad i, bor et sted vi trives veldig godt, holder på med interessante studier jeg mestrer bra, omgåes fine folk og har nær familie jeg også er glad i ikke så altfor langt vekk. Livet føles ganske ukomplisert for tida, samtidig har jeg lært at jeg klarer å takle (eller komme meg gjennom) ganske alvorlige kriser også.

Akkurat når jeg ser på tv, driver dank foran pcen osv - det er vel de tidspunktene jeg kanskje kjenner minst på lykkefølelsen. Og noen dager krangler jeg med samboern, eller er sliten av studiene + jobb + eksamensstress. Mens andre dager kjenner jeg at jeg holder på å sprekke av glede når jeg tenker på niesen min eller jeg går av toget der vi bor (enda vi ikke eier leilighet en gang).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...